הבמאית נעה וגנר יוצאת נגד ההטרדות המיניות בתיאטרון בישראל - תיאטרון - הארץ

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

הבמאית נעה וגנר יוצאת נגד ההטרדות המיניות בתיאטרון בישראל

לכתבה
נעה וגנר כפיר זיו

היא בחרה לביים מחזה גברי במיוחד של יעקב שבתאי מנקודת מבט נשית ופמיניסטית דווקא, היא מוחה על הדומיננטיוּת הגברית בעולם התיאטרון והיא נותנת פרשנות מקורית ונועזת למחזות ישראליים. נעה וגנר היא אחת התקוות הגדולות של התיאטרון הישראלי העכשווי

50תגובות

באחת ההצגות הראשונות של "ברקיע השביעי" מאת יעקב שבתאי, בסוף אוגוסט, נקלעה הבמאית נעה וגנר לצרה טובה: האולם שבו עלתה ההצגה בבית ציוני אמריקה בתל אביב היה מלא עד אפס מקום וכך היא עצמה נאלצה להישאר בחוץ. "נודיתי מההצגה של עצמי כי יותר מדי אנשים באו לראות", היא כתבה נרגשת בעמוד הפייסבוק שלה באותו ערב, "בחיים לא הייתי בחרדת חוסר שליטה כה גדולה כמו ברגעים האלה". כעת היא מגלה כי באותו ערב הצמידה את אוזנה לדלת האולם והאזינה למתרחש בפנים. "הרגשתי נורא כי ידעתי שאני טסה ושהסבירות שאראה את ההצגה שוב היא לא גבוהה", היא מוסיפה. וגנר לא טסה לחופשת התרעננות לאחר העבודה המאומצת שלה על מחזהו הנשכח של שבתאי,...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון

הרשמה לניוזלטר

כל הפרשנויות, הטורים והדעות של הכותבים החשובים אצלכם במייל

ברצוני לקבל ניוזלטרים, מידע שיווקי והטבות


תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות