הבמאית נעה וגנר יוצאת נגד ההטרדות המיניות בתיאטרון בישראל

היא בחרה לביים מחזה גברי במיוחד של יעקב שבתאי מנקודת מבט נשית ופמיניסטית דווקא, היא מוחה על הדומיננטיוּת הגברית בעולם התיאטרון והיא נותנת פרשנות מקורית ונועזת למחזות ישראליים. נעה וגנר היא אחת התקוות הגדולות של התיאטרון הישראלי העכשווי

שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
נועה וגנר
יאיר אשכנזי
יאיר אשכנזי

באחת ההצגות הראשונות של "ברקיע השביעי" מאת יעקב שבתאי, בסוף אוגוסט, נקלעה הבמאית נעה וגנר לצרה טובה: האולם שבו עלתה ההצגה בבית ציוני אמריקה בתל אביב היה מלא עד אפס מקום וכך היא עצמה נאלצה להישאר בחוץ. "נודיתי מההצגה של עצמי כי יותר מדי אנשים באו לראות", היא כתבה נרגשת בעמוד הפייסבוק שלה באותו ערב, "בחיים לא הייתי בחרדת חוסר שליטה כה גדולה כמו ברגעים האלה". כעת היא מגלה כי באותו ערב הצמידה את אוזנה לדלת האולם והאזינה למתרחש בפנים. "הרגשתי נורא כי ידעתי שאני טסה ושהסבירות שאראה את ההצגה שוב היא לא גבוהה", היא מוסיפה.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ