דרכו של גלעד קמחי אל צמרת הניהול של תיאטרון הקאמרי. פרופיל - תיאטרון - הארץ

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

דרכו של גלעד קמחי אל צמרת הניהול של תיאטרון הקאמרי. פרופיל

לכתבה
גלעד קמחי (במרכז) בחזרות ל"רומיאו ואמא" בקאמרי, 2018. הצגה אישית בצורה יוצאת דופן שמחה ברבירו

כשגלעד קמחי הודיע לבית ליסין שהוא עובר לקאמרי, התחושות נעו מהלם לכעס. במאי הבית הצעיר סומן כהבטחה גדולה. האם לפרישה יש קשר למחזה שהיה קרוב ללבו במיוחד או למועד פרישתה הלא ודאי של המנהלת האמנותית ציפי פינס? דבר אחר ברור: עכשיו, עם כניסתו לתפקיד המנהל האמנותי של הקאמרי – אחרי הקדנציה בת רבע המאה של עמרי ניצן – הוא יצטרך להוכיח שהוא גם יודע לנהל. דיוקנו של אחד הכוחות החזקים והמשפיעים בתיאטרון הישראלי

3תגובות

בדצמבר 2014, במופע שציין 30 שנה לתיאטרון הספרייה ושלוש שנים למות מייסדו גרי בילו, הועלה קטע מעבר קצרצר שעורר פרצי צחוק בקהל. זה קרה כששלושה סדרנים במדים – אחת מהם נושאת כיסא, השניים האחרים שולחן – הגיחו לבמה וזוהו מיד: ציפי פינס, המנכ"לית והמנהלת האמנותית של בית ליסין, ונעם סמל ועמרי ניצן, מנכ"ל הקאמרי אז ומנהלו האמנותי, בהתאמה. דמות רביעית – גרי בילו, כלומר השחקן עומר עציון שגילם אותו – עמדה מהצד והנחתה אותם איך לסדר את הבמה לקראת כניסתה. הקטע כולו, שבוים על ידי הבמאי גלעד קמחי, ארך רק חצי דקה, אבל לא סתם חילץ צחוקים מהנוכחים: הוא הציג את שלושת משתתפיו באור אירוני מיוחד. היום, במבט לאחור,...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון

הרשמה לניוזלטר

רוצים לקרוא את המיטב? הירשמו וקבלו המלצות קריאה לסופ"ש

ברצוני לקבל ניוזלטרים, מידע שיווקי והטבות


תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות