תיאטרון הרצליה מציג: מחזה על ניקסון וגירעון

שיר חכם
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
שיר חכם

עודד תאומי ואקי אבני יגלמו את התפקידים הראשיים במחזה "פרוסט וניקסון" של פיטר מורגן בבימויו של עודד קוטלר (תרגום: בן בר שביט). המחזה, שהוא גולת הכותרת של העונה החדשה בתיאטרון הרצליה, עוסק בווידויו של ניקסון בפני איש הטלוויזיה דיוויד פרוסט בדבר חלקו בפרשת "ווטרגייט". ההצגה היקרה הופקה כקופרודוקציה עם תיאטרון "הקאמרי".

הפרטים נמסרו אתמול במסגרת מסיבת עיתונאים, בה הציג קוטלר את הרפרטואר החדש של התיאטרון לעונת 2013, הממשיך את הקו הפוליטי של שנה שעברה, ומשלב גם הצגות מקור כמו "צרים", מאת המחזאי והסופר יעקב איילי; "לילה טוב, אמא", שהוצגה לפני שנים בקאמרי, שבה תחזור לבמה השחקנית לאורה ריבלין; ומחזה מקורי נוסף בשם "ההודאה", מאת מוטי לרנר ובבימויו של סיני פתר, שיעסוק בסיפורן של שתי משפחות, יהודית וערבית, הלכודות באירוע מחריד מהעבר.

עוד יציג התיאטרון שתי הצגות שעלו בבתי הספר למשחק יורם לוינשטיין וסמינר הקיבוצים: "שרול" ו"סורגים", ובימים אלה אף נטווה שיתוף פעולה עם ב. מיכאל ועם המחזאי והסופר אפרים סידון, להעלאת סאטירה פוליטית.

עודד קוטלר

עוד התברר באירוע, כי הוסרה סכנת הסגירה בפניה עמד תיאטרון הרצליה, עקב גירעון מצטבר של מיליון ו 200 אלף שקלים. קוטלר הציג במפגש את תוכנית ההבראה, שכללה העברה של מיליון וחצי שקלים מתקציב העירייה, וכן חיסכון של 500 אלף שקל בעקבות החלטת הדירקטוריון מלפני כחודשיים על חופשה ללא תשלום ל 85% מעובדי התיאטרון עד סוף דצמבר, ועל פיטורי עובדים.

בשנה שבה שימש קוטלר מנהל אמנותי גדל מספר המנויים מ 200 ל 1,800. כשנשאל על הקו האמנותי שלו, ענה קוטלר: "רוב התיאטראות נמנעים ממחזות שלא מבטיחים הכנסה ושאינם פופולריים, למרות שהם מצהירים שיעשו אותם. בסוף אני עושה אותם. לכן אפשר לקרוא לי אוכל שיירים. אבל שיירים מצוינים".


תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ