הצמצם הבוער: סשה דמידוב בשמלה, דני סנדרסון בתמונע

אלון פרידמן מתחבא בשירותים, סשה דמידוב מתמזמז בשמלה אדומה, ישבן חשוף על במת גשר, מנשה נוי מגן על כבודה של קרן ואיחוד בין מיכה לבינסון לפון אברמוב. יומן תרבות מצולם

ארל'ה הצמצם הבוער
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
ארל'ה הצמצם הבוער

האולם מצוחצח, האורות מכוונים וכולם עסוקים. פרימיירה או מופע השקה זה לא מקום בו צלם יכול להסתובב ולעשות ככל העולה על רוחו. העובדים לחוצים, הטאלנטים מלאי אגו ובאופן כללי האווירה לא מזמינה עיניים מבחוץ. אבל הצמצם הבוער לא נרתע ונכנס אל אחורי הקלעים (וקדמתם) של התיאטרון, מופעי המוזיקה הגדולים ושאר אירועי תרבות. הוא תופס אותם ברגעים אינטימיים בהם הם מתאפרים, מתלבשים, מתחבקים ומופיעים.השבוע ביקרה המצלמה בפרימיירה של תיאטרון גשר לפרימה דונה, בה לובש סשה דמידוב בגדי נשים. דמידוב מגלם בהצגה את אד קינסטון, השחקן הגדול ביותר בבריטניה במאה ה-17, שהוא גם גיי מוצהר ושונא נשים. קינגסטון מגלם תפקידים נשיים בכירים, עד שמלך אנגליה מוציא צו מהפכני שמתיר לנשים לשחק, וגורם להכוכב לאבד את הכל.אורי אברהמי הוא מוותיקי שחקני ארצנו, בוגר תיאטרון החאן, הבימה, ואף בוגר מלחמת יום כיפור. הוא העלה בתיאטרון תמונע 99 מופעים תחת השם ציפרלקס 20 מ"ג, בהם הוא חולק את דיוקנו העצמי של שחקן, שמשתף את הקהל במה שעובר עליו בזמן אמת על הבמה. למופע ה-100, התייצבו מיטב השחקנים וחגגו את המעבר לריטלין. 

אחלה חמודה. קמפרי. בני בשן

ההופעה ששיגרה את הצמצם לקהל. מארס ולטה

וגם חנונים מאוהבים מתלמה ילין לקינוח

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ