הצמצם הבוער: ציפורלה מאחדת כוחות עם אורנה בנאי

הג'ירפות מטריפים את הבארבי והצצה לחייו של פליט אריתראי בחברה הישראלית. יומן תרבות מצולם

שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל

האולם מצוחצח, האורות מכוונים וכולם עסוקים. פרימיירה או מופע השקה זה לא מקום בו צלם יכול להסתובב ולעשות ככל העולה על רוחו. העובדים לחוצים, הטאלנטים מלאי אגו ובאופן כללי האווירה לא מזמינה עיניים מבחוץ. אבל הצמצם הבוער לא נרתע ונכנס אל אחורי הקלעים (וקדמתם) של התיאטרון, מופעי המוזיקה הגדולים ושאר אירועי תרבות. הוא תופס אותם ברגעים אינטימיים בהם הם מתאפרים, מתלבשים, מתחבקים ומופיעים.הג'ירפות הפציצו בבארבי. הצמצם משוכנע שמלבד אהבה מחבקת בין מעריצים ללהקה, מערכת היחסים בין הג'ירפות לקהל הייתה על גבול המינית.

ציפורלה נדדה עם המופע שלה עקיצה טבעית לאמפי וואהל ואירחה את אורנה בנאי. הצמצם הצליח לפרוץ את מחסום ה"אין כניסה לצלמים" וחזה באורנה והאנסמבל מתמזגים לערב מצחיק עד דמעות.

קאסדה בתיאטרון תמונע דנה במסעו של פליט אריתראי לתוך רבדיה השונים של החברה הישראלית. הצמצם נפעם מכשרונו האדיר של עמוס איינו שגילם את קאסדה. בבימוים של אביגיל רובין ויואב ברתל.

מתוך החזרות ל ''אודיסאה של בוגי'' בכוראוגרפיה של מיכל גילמתוך החזרות ל''הקורד'' של היוצרת אלה רוטשילד בתיאטרון החדר

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ