בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

השחקן והבמאי רועי מליח רשף חושב שאיש תיאטרון הוא כמו שיפוצניק

הוא הוביל את מאבק היוצרים להגדלת תקציב פסטיבל עכו מתוך השקפה כי עבודת הבמה היא מקצוע יצרני לכל דבר. עם העלאת הצגה בבימויו בפסטיבל מסביר מליח רשף למה גם תיאטרון פרינג' צריך ראייה כלכלית נכונה

2תגובות

כמה מההצגות בפסטיבל עכו השנה מציעות התבוננות ביקורתית על העידן הנוכחי, המתואר כעולם של מסכים המתאפיין בהעדר קשרים אנושיים, ועל הניכור של החברה הקפיטליסטית. הדבר מעלה במחשבה את הדרמה שהתחוללה מאחורי הקלעים בשלב מקדמי של הפסטיבל, שהעידה על סולידריות ואחווה יוצאות דופן. כשהתברר ליוצרי הצגות הפסטיבל שהתקציב שניתן להם אינו מספיק כדי להעמיד הפקה נאותה וגם לשלם לשחקנים, הם החליטו להתארגן כקבוצה ולדרוש את הגדלתו. וכאשר הנהלת הפסטיבל הציעה כפתרון לדלל כמה הצגות, הם עמדו בסירובם לחתום על החוזים. עמידה זו...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו