בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

פסטיבל עכו: תיאטרון יכול להיות משוחרר, חידתי ומפתיע

בין ביקור בביתו של יוסף מילוא בגרמניה לעתיד אפוקליפטי מבהיל בישראל: שלוש הצגות שהועלו בפסטיבל עכו מזכירות איך "תיאטרון אחר" צריך ויכול להיות

5תגובות
"זולה 2000"
רמי שלוש

חוויה אינטימית בצעירותו בשנות ה–80 ראה השחקן הגרמני מקס הרמן מודעה בעיתון: "שיעורי משחק מקצועיים". בלי לברר פרטים נוספים התקשר למספר שהיה כתוב שם והחל לפקוד את ביתו של הבמאי והשחקן יוסף מילוא שחי אז בגרמניה. מילוא היה, בין השאר, ממייסדי תיאטרון הקאמרי, מייסד תיאטרון חיפה, חתן פרס ישראל ונחשב לשחקן ובמאי מבריק ומשמעותי בתולדות התיאטרון הישראלי. להרמן לא היה שמץ של מושג מכל אלה (ועוד) כשהתחיל ללמוד אצלו, אבל הוא נכבש בקסמו וביקר בסלון של מילוא שלוש פעמים בשבוע. בהצגה שיצר, הפעולה הדרמטית (שהיא לא...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו