פסטיבל עכו: תיאטרון יכול להיות משוחרר, חידתי ומפתיע

בין ביקור בביתו של יוסף מילוא בגרמניה לעתיד אפוקליפטי מבהיל בישראל: שלוש הצגות שהועלו בפסטיבל עכו מזכירות איך "תיאטרון אחר" צריך ויכול להיות

ננו שבתאי
ננו שבתאי
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים5
ננו שבתאי
ננו שבתאי

חוויה אינטימית

בצעירותו בשנות ה–80 ראה השחקן הגרמני מקס הרמן מודעה בעיתון: "שיעורי משחק מקצועיים". בלי לברר פרטים נוספים התקשר למספר שהיה כתוב שם והחל לפקוד את ביתו של הבמאי והשחקן יוסף מילוא שחי אז בגרמניה. מילוא היה, בין השאר, ממייסדי תיאטרון הקאמרי, מייסד תיאטרון חיפה, חתן פרס ישראל ונחשב לשחקן ובמאי מבריק ומשמעותי בתולדות התיאטרון הישראלי. להרמן לא היה שמץ של מושג מכל אלה (ועוד) כשהתחיל ללמוד אצלו, אבל הוא נכבש בקסמו וביקר בסלון של מילוא שלוש פעמים בשבוע.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ