בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

"מקבת": כוח, מין ומוות על הבמה

מכל המחזות של שייקספיר, “מקבת” מציב לבמאי את המשוכה הגבוהה ביותר. ההפקה החדשה של הקאמרי, בבימויו של עמרי ניצן ובכיכובם של גיל פרנק ורות אסרסאי, היא תיאטרון מרתק, עמוס בפרטים ולרגעים מרגש מאוד

17תגובות

מידת החידוש של הפקת המחזה הסקוטי של שייקספיר בבימויו של עמרי ניצן (הפקה תשיעית בעברית מאז 1954) ראויה להיבחן בשלושה תחומים מקבילים: התמטי (איש הצבא בפוליטיקה, מחוץ לאזור הנוחות שלו), המשחקי (בעיקר – אך לא רק - ליהוק שני התפקידים הראשיים ומשמעותו ליחסי הדמויות והתפתחות העלילה) והסגנוני (שפירושו היקף ההפקה ואופי עיצובה, ובאופן ספציפי יותר טיפול במישור העל־טבעי שבעלילה, קרי המכשפות והרוחות). בשלושת התחומים האלה יש לניצן הבמאי מה לומר, בניגוד לטענות לא מנומקות של כמה ממבקריו. ראשית, ראוי...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו