"מקבת": כוח, מין ומוות על הבמה

מכל המחזות של שייקספיר, “מקבת” מציב לבמאי את המשוכה הגבוהה ביותר. ההפקה החדשה של הקאמרי, בבימויו של עמרי ניצן ובכיכובם של גיל פרנק ורות אסרסאי, היא תיאטרון מרתק, עמוס בפרטים ולרגעים מרגש מאוד

מיכאל הנדלזלץ - צרובה
מיכאל הנדלזלץ
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
מיכאל הנדלזלץ - צרובה
מיכאל הנדלזלץ

מידת החידוש של הפקת המחזה הסקוטי של שייקספיר בבימויו של עמרי ניצן (הפקה תשיעית בעברית מאז 1954) ראויה להיבחן בשלושה תחומים מקבילים: התמטי (איש הצבא בפוליטיקה, מחוץ לאזור הנוחות שלו), המשחקי (בעיקר – אך לא רק - ליהוק שני התפקידים הראשיים ומשמעותו ליחסי הדמויות והתפתחות העלילה) והסגנוני (שפירושו היקף ההפקה ואופי עיצובה, ובאופן ספציפי יותר טיפול במישור העל־טבעי שבעלילה, קרי המכשפות והרוחות).

תגיות:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ