בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

למה התיאטרון הישראלי כבר לא מייצר שערוריות?

מדוע התיאטרון הישראלי כבר אינו נמצא במרכז העניין הציבורי, כפי שהיה בעבר? האם ייתכן כי דווקא הצורך להגיע לקהלים רחבים פגע ביכולת ליצור תיאטרון חשוב, רלוונטי ובעל משמעות אקטואלית?

13תגובות

אני יודע שהשורות הבאות עלולות להטיל ספק במה שאני עושה למחייתי וגם להנאתי, לפעמים, במשך כמעט 40 השנים האחרונות: התיאטרון של היום הוא לא מה שהיה פעם. תגידו בוודאי שבכך לא גיליתי את אמריקה, ושגם הנוסטלגיה היא לא מה שהיתה פעם (כשם הביוגרפיה של סימון סיניורה), ואסכים אתכם. אף אוסיף שאיני מתכוון לכך שפעם ההצגות היו יותר טובות מאלה שאני רואה לפעמים היום. תנוח דעתכם, גם היום יש הצגות טובות, ואפילו טובות מאוד (טוב, לא רבות מדי), חוץ מהנטייה האנושית כל כך לייפות את העבר. ונכון גם שהמספרים סותרים את...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו