בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

ההצגה שתגרום לכם להרהר בה שוב ושוב

“מדליה להארי” בתיאטרון בית לסין אינה אלא הצגה בידורית שגרתית. לפעמים דווקא הצגה כזאת, העשויה היטב, מביאה בעקבותיה מחשבות המתעוררות רק לעתים רחוקות כשמדובר ביצירה קלאסית או במחזה מופת

4תגובות

המקרים שבהם אני חוזר למקום הפשע – כלומר כותב בשנית, ובדרך כלל מאמר ארוך יותר, על הצגה שכבר כתבתי עליה ביקורת קצרה – מתרחשים כשאני חושב שמדובר באירוע תרבותי ש"מן הראוי" להקדיש לו יותר מלים (למשל, התמודדות עם מחזה קלאסי, או מחזה חדש של מי מ"המחזאים החשובים שלנו", משני המינים), או כשעלי לשנות, או לסייג, במידה זו או אחרת את הדעה שהבעתי בביקורת הקצרה. כשמדובר בסוג השני – כלומר מה שנהוג לכנות "חוכמת המדרגות" (דברים שנזכרת שהיית צריך לומר למארחיך אחרי שהדלת כבר נסגרה אחריך) – השינוי התדיר...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו