בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

"השחף" בתמונע: לעוף על צ’כוב

גרסתו המרתקת של עירא אבנרי למחזה הנודע מוכיחה ש"צורות חדשות", כפי שאומר קוסטיה הגיבור, יכולות לגרום ליצירות מוכרות להמריא

5תגובות

יש שתי דרכים לראות עשיית תיאטרון, בעיקר מנקודת מבטו של הבמאי. האחת היא לראות בתיאטרון אמנות מבצעת, שבה הבמאי והשחקנים (והתפאורנים והתאורנים) מפיחים חיים בערב מסוים בטקסט שנכתב, בימינו או בימים עברו, המהווה מפת דרכים - סלולה ומקובעת או חלקית ופתוחה לשינויים. השנייה היא לראות בהצגה מעשה יצירה של הבמאי־היוצר, שבו הטקסט נוצר במהלך העבודה, או משמש כחומר גלם, ולאו דווקא החשוב או הקובע. יותר משזו חלוקה קטגורית, זהו ספקטרום של התייחסויות במאים לעשייה התיאטרונית, ובו מסורתית התיאטרון האנגלי, בהכללה...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו