"ונוס בפרווה": התעתוע של השליטה המינית - חיית במה - הארץ
יחסי און-שלטון

"ונוס בפרווה": התעתוע של השליטה המינית

הנובלה של סאכר־מאזוך מהמאה ה-19 שהפכה למחזה "ונוס בפרווה" ועכשיו לסרט של פולנסקי, עוסקת בנפתלותם של יחסי השליטה המיניים ומוכיחה כי דווקא הנובלה היא שהיטיבה להבין מהו שוויון ■ וגם: סיפור עתיק על פולנסקי שנפל מעץ

שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מיכאל הנדלזלץ

לפני כשבועיים צפיתי בהצגה קטנה וחביבה שהתארחה באולם 4 האינטימי של תיאטרון הבימה (ולא הופקה על ידי התיאטרון הלאומי, כפי שהדגישה באוזני המנהלת, אודליה פרידמן). הבמאי הוותיק אילן אלדד ביים שני שחקנים ישראלים צעירים – ליאת אקטע ורוי מילר – במחזהו של דייויד אייבס "ונוס בפרווה". כתבתי את התרשמותי מההצגה (מעניינת, חביבה, ישראלית מדי) אבל ידעתי שמבחינתה של ההצגה זו היתה בעיקר הצלחה של עיתוי: הם הקדימו בכמה ימים את ההקרנות בישראל של סרטו החדש של רומן פולנסקי, המבוסס על אותו מחזה.

תגובות

הזינו שם שיוצג כמחבר התגובה
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שהינני מסכים/ה עם תנאי השימוש של אתר הארץ