מאחורי הגב של הגיבן מנוטרדאם

בבחירתו לעבד לבמה את הגיבן מנוטרדאם נכנס עידו ריקלין בעיניים פקוחות למלכודת שטמן לעצמו. למרות כישרון השחקנים, משהו חסר בהצגה

מיכאל הנדלזלץ - צרובה
מיכאל הנדלזלץ
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
מיכאל הנדלזלץ - צרובה
מיכאל הנדלזלץ

זוהי הפעם הרביעית, לפי חשבוני, שעידו ריקלין מעלה לבמה הצגה המבוססת על יצירת פרוזה. בתיאטרון הספריה ברמת גן הוא יצר עולמות בימתיים קסומים מ”מסביב לעולם בשמונים יום” (שנקרא בעיבודו “אובססיה”) וב”סיפורי אלף לילה ולילה” (שהיה בעיבודו ל”פנטסיה”). בתיאטרון באר שבע העלה הצגה מרתקת על פי “הרוזן ממונטה כריסטו” ועתה הוא חוזר לרומן הצרפתי של המאה ה-19 עם “הגיבן מנוטרדאם” על פי ויקטור הוגו שגם הוא מועלה שם.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ