בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

למה טענתי שההצגה "דג מוסר" היא "דוחה, עלובה, עצובה"

מיכאל הנדלזלץ מסביר בהרחבה מה עומד מאחורי מילות הגנאי החריפות במיוחד שהדביק למחזה המוצג בתיאטרון הקאמרי, ולמה אינו מתחרט עליהן

29תגובות

בכותרת ביקורתי הקצרה על ההצגה "דג מוסר" (מחזה חדש של מירי חנוך, בבימויה של עדנה מזי"א בתיאטרון הקאמרי) השתמשתי בשלושה תארים, שסיכמו את תגובתי הרגשית והאינטלקטואלית על ההצגה, במהלכה, לפי סדר הופעתם: "דוחה, עלוב, עצוב". לא לעתים קרובות אני משתמש במלים כאלה בכותבי על הצגות תיאטרון, ובקריאה שניה - אני מודה, יותר מאשר בעת כתיבת המלים, זמן לא רב אחרי תום ההצגה - גם לעיני בלטה חריפותן. ואף על פי כן אינני חש צורך לחזור בי, גם אם אני כן חש צורך להסביר, להרחיב ולנמק. בראשיתה של ההצגה אנו רואים...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו