בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

הקרקס הנודד

איך הנסיעות האינסופיות מדרדרות את התיאטרון הישראלי?

למה מספר הנסיעות של התיאטרונים הגדולים לפריפריה גדול בישראל בהשוואה לעולם? זה פשוט: תיאטרון שנוסע יותר מקבל תקציב גדול יותר. יש בזה אמנם צדדים חיוביים אבל גם מחיר כבד של שחיקה. והכמות, בסופו של דבר, פוגעת באיכות

16תגובות

השחקן ליאור אשכנזי סיפר בראיון לגלריה ("מחליף תפקידים", תמר רותם, 26.11) מה גרם לו לקחת פסק זמן מהתיאטרון. ההחלטה גמלה בלבו בוואן עם שחקנים בדרך להצגה באחד האולמות האזוריים בפריפריה. פתאום כל תוחלת עיסוקו נהיתה לעשות אותו דבר ערב־ערב, ולצורך כך לבלות זמן רב בדרכים. הרבה שחקני תיאטרון בישראל הבינו ללבו. רובם מבלים שעות ארוכות בדרכים, מדי ערב עם אותם עמיתים. צי שלם של וואנים מסיע אותם ברחבי הארץ. רובם לא יכולים להרשות לעצמם לקחת פסק זמן, כמו אשכנזי, כי הם לא מבוססים כמוהו. הם והן ימשיכו להיות...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו