לך תתרכז ב"חיזור גורלי" כשהמַשדר מידלדל מהתחתונים של אקי אבני

המשדר שנשמט מתחתוני הבוקסר ולא תוקן, הפסקול מ"סיינפלד" שחוזר על עצמו, הבמה המסתובבת מדי. עיבוד סרטים לבמה הוא עניין בעייתי גם ככה, אבל ב"חיזור גורלי" של תיאטרון הבימה נוספה לזה הרשלנות המקצועית

מיכאל הנדלזלץ - צרובה
מיכאל הנדלזלץ
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
מיכאל הנדלזלץ - צרובה
מיכאל הנדלזלץ

כשעלתה על במת הווסט־אנד הלונדוני במארס 2014 ההצגה ״חיזור גורלי״, על פי הסרט המצליח מ–1987, בבימויו של טרוור נאן (ממקימי להקת שייקספיר המלכותית, והאיש שביים בין היתר את ״עלובי החיים״ ו״קטס״) היא התקבלה בקטילה, כמעט פה אחד, של מבקרי התיאטרון. הם שאלו בעיקר ״למה?״. למה לעבד קולנוע לבמה בכלל, למה את הסרט הזה על פניו המורכבות והבעייתיות, וגם — למה נאן עשה עבודה כל כך רעה?

תגיות:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ