לך תתרכז ב"חיזור גורלי" כשהמַשדר מידלדל מהתחתונים של אקי אבני

המשדר שנשמט מתחתוני הבוקסר ולא תוקן, הפסקול מ"סיינפלד" שחוזר על עצמו, הבמה המסתובבת מדי. עיבוד סרטים לבמה הוא עניין בעייתי גם ככה, אבל ב"חיזור גורלי" של תיאטרון הבימה נוספה לזה הרשלנות המקצועית

מיכאל הנדלזלץ - צרובה
מיכאל הנדלזלץ
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
מיכאל הנדלזלץ - צרובה
מיכאל הנדלזלץ

לחצו על הפעמון לעדכונים בנושא:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ