בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

הסוס, המים, והבית השלישי

קודם כל המוזיקה, ואחר כך המנצח דניאל אורן, שהוא אופרה לכשעצמו. ונכון שמבחינה תיאטרונית זה היה גם מגוחך וגם סטטי, ואחרי הבחירות על פי העלילה חובה להקים קואליציה עם הבית היהודי והחרדים, אבל אחרי ששומעים את מקהלת העבדים העבריים הנפלאה (לפני השירה בציבור בהדרן) אי אפשר שלא להתפעל

2תגובות

ראשית לכל הייתה המוזיקה: תחת שרביטו של דניאל אורן, שהקהל בא לבית האופרה גם כדי לראות את ידיו המנצחות, כל המרקמים, הטמפי, הקרשצ'נדי והדימינואנדי והכינורות שנתלו על הערבות שעל נהרות בבל היו כמו שהאוזן משתוקקת לשמוע, וקולות הזמרים – החל בבס המרהיב בעצמתו ונפחו של הפולני ראפאל שיוואק בתפקיד זכריה (והמציב רף גבוה מאוד), וכלה באחרון זמרי המקהלה – היו בהתאם. תפילת העבדים העבריים הושמעה פעמיים, כמובן, ובפעם השנייה הוקרנו המלים באיטלקית, כי אורן מסוגל להפוך גם אופרה לשירה בציבור (חבל) ולצאת מזה בשלום....



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו