שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל

היצירה של עידו ריקלין ראויה להערכה גדולה יותר

הבמאי עידו ריקלין הפך את "שיץ" ו"האדונית והרוכל", שתי אופרות שהועלו באחרונה, ליצירה בימתית אחת המגוללת סיפור רגשי, בעל אמירה ומשמעות. חבל שהיא לא זכתה להערכה הנכונה

שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה

ההפקה המסיימת של העונה ה-30 של האופרה הישראלית, ערב ובו שתי אופרות קאמריות ישראליות חדשות בבימוי עידו ריקלין, הועלתה שש פעמים בלבד. חשוב לכתוב הספד ליצירה הזאת מפני שלהערכתי עבודתו של ריקלין, בן 51, כשלמות יצירתית בערב זה, לא זכתה להערכה הנכונה. ייחודה סייע לי ללמוד הרבה על אופיו של המדיום הבימתי, על המורכבות כפוית הטובה של מקצוע הבימוי וגם להבין משהו על אופי עולם התיאטרון במובן הרחב, והדרך שבה דורכים בשמיו כוכבים, בעוד סולליו המסורים של שביל החלב נשארים מחוץ לפריים של צרכן התרבות.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ