השילוש הלא קדוש של "אופרה בגרוש": 
הון, שלטון ועולם תחתון

ההפקה החדשה של "אופרה בגרוש" בקאמרי אינה רק בידור מבריק המגולל סיפור
 על־זמני. היא גם כוללת התרסות חברתיות הרלבנטיות במיוחד לישראל של ימינו

מיכאל הנדלזלץ - צרובה
מיכאל הנדלזלץ
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
מיכאל הנדלזלץ - צרובה
מיכאל הנדלזלץ

"אופרה בגרוש" של ברטולט ברכט וקורט וייל, שנכתבה בגרמניה ב–1928, חמש שנים לפני שזו נהפכה למשהו שאליו אסור להשוות, היא הרבה הצגות באריזה אחת. הבמאי גלעד קמחי, בתיאטרון הקאמרי בישראל 2015, החליט להעלותה, בעיקר ובאופן מטעה למדי (אולי בכוונה), כאילו ביימה אותה פולי פיצ'ם, בתו ה"מתורבתת" של הטייקון שמתפרנס משיווק העוני, ירמיהו (איזה שם פרטי מקרי) פיצ'ם.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ