שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל

השילוש הלא קדוש של "אופרה בגרוש": 
הון, שלטון ועולם תחתון

מיכאל הנדלזלץ
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
מיכאל הנדלזלץ

"אופרה בגרוש" של ברטולט ברכט וקורט וייל, שנכתבה בגרמניה ב–1928, חמש שנים לפני שזו נהפכה למשהו שאליו אסור להשוות, היא הרבה הצגות באריזה אחת. הבמאי גלעד קמחי, בתיאטרון הקאמרי בישראל 2015, החליט להעלותה, בעיקר ובאופן מטעה למדי (אולי בכוונה), כאילו ביימה אותה פולי פיצ'ם, בתו ה"מתורבתת" של הטייקון שמתפרנס משיווק העוני, ירמיהו (איזה שם פרטי מקרי) פיצ'ם.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ