חיית במה |

מאור זגורי בג'ם סשן עם שייקספיר

כל הצגה של מחזה שכבר בוצע היא סוג של אלתור, ו"המלט" של זגורי ומירי לזר, שהופק במקור עם תלמידי בית הספר לתיאטרון בסמינר הקיבוצים ואומץ על ידי תיאטרון הבימה, הוא אלתור מרתק

מיכאל הנדלזלץ - צרובה
מיכאל הנדלזלץ
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
מיכאל הנדלזלץ - צרובה
מיכאל הנדלזלץ

טוב, אז עכשיו גם אני ראיתי את "המלט" של מאור זגורי, אחרי שתיאטרון הבימה, בו ביים כבר כמה ממחזותיו ואפילו מחזמר משירי דני סנדרסון על הבמה הגדולה, אימץ את ההפקה שביים והציג עם תלמידים – עתה בוגרים – של בית הספר לתיאטרון סמינר הקיבוצים, בו למד בעצמו.

יש מה לומר על אותה פרקטיקה של תיאטרונים רפרטואריים לאמץ הצגות בוגרים של בתי ספר למשחק, על הטוב והבעייתי שבכך, אבל חבל לגרוע ממכסת המלים, שכן ההפקה הזאת של זגורי, הראשונה בה הוא מתמודד עם מחזה כתוב, ועוד בעל מסורת ומוניטין כמו "המלט", ראויה שידברו בה, כי יש המון מה להגיד עליה, ובשל ייחודה גם על אופייה הייחודי של אמנות התיאטרון.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ