משא ומתן צלילי עם האלוהים שבצינורות העוגב
אחינועם ניני וגיל דור התארחו בקונצרט מוסבר של אסתרית בלצן על באך. הסיפורים והמלודיות עיבו והעשירו את החוויה בלי לפגוע בה או לפרק אותה
אחת הסיבות שבגללן התיאטרון ממשיך להתקיים היא תחושת המגע האנושי החי והספונטני לכאורה של הצופים עם המתרחש על הבמה. בקולנוע, למשל, תחושת החיים הזאת חסרה, גם בהקרנות בתלת ממד. לעומת זאת, בקונצרטים של מוזיקה קלאסית יש לכאורה אותה חיות אנושית, אבל אלמנט הספונטניות נעדר ממנה פעמים רבות מדי. מבצעים נפלאים מתקשרים עם קהלם באמצעות צלילים מוכתבים מראש, שאין לסור מהם ימין ושמאל.