בתיאטרון באר שבע לא רצו שמבקרת "הארץ" תגיע. היא כמובן הגיעה

ההצגה "הבא אחריו" חפה מן הרעות החולות של עיבוד סיפור מקראי לבמה, ומתארת את ימי מלכותו האחרונים של דוד בצורה אותנטית, חזקה ומעודנת. ולחשוב שאם הדבר היה תלוי בתיאטרון באר שבע, הביקורת הזו לא היתה נכתבת

שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
נתן דטנר ב"הבא אחריו". הסיפור הפוליטי־חברתי מובא בצורה מקיפה אך לא טרחנית צילומים: מעיין קאופמן
נתן דטנר ב"הבא אחריו". הסיפור הפוליטי־חברתי מובא בצורה מקיפה אך לא טרחנית צילום: מעיין קאופמן
ננו שבתאי
ננו שבתאי

מחר (שלישי) בחירות, וביבי שלנו לא רוצה לרדת מכיסאו ולפנות את מקומו לאחר. פעם, מזמן, היה זה דוד המלך שלנו, שגם לא רצה לרדת מכס המלכות ולפנות את מקומו באצילות. גם בתיאטרון באר שבע התחלף לא מזמן השלטון, ואת רפי ניב, המנהל האמנותי הקודם, החליפה הבמאית שיר גולדברג. ההצגה החדשה של התיאטרון, "הבא אחריו", עוסקת בחילופי שלטון ומשחקי הכוח הכרוכים בהם דרך סיפור סוף ימי חייו ומלכותו של דוד (בעיבוד מתחילת ספר מלכים א'). גולדברג חברה לשותפתה הוותיקה, המחזאית שחר פנקס, והשתיים בנו יחד הצגה שמאירה זוויות חדשות בסיפור המקראי, ונותנת לצופים נקודת מבט מודעת על המתרחש בארץ כעת.

תגובות