טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

״מטרת הרכבל היא לגרום למשתמשים בו להבין מי באמת בעל הבית של ירושלים״

לכתבה
הדמיה של הרכבל שצפוי לקום בירושליםמור דגן

הממשלה אישרה לאחרונה פרויקט להקמת רכבל שיגיע לחומות העיר העתיקה בירושלים. האם מטרת המיזם הגרנדיוזי, שמומחים מזהירים כי יפגע קשות בנופי העיר ויגרום לתיירים להוציא הרבה פחות כסף, קשורה ברצון הישראלי להראות למבקרים מי בעל הבית?

תגובות

ב–2021 נטוס לכותל ולא לירח. אם להאמין לאופטימיסטים יש לנו ארבע שנים להתרגל לרעיון. הפסימיסטים סבורים שגם גלגל חיים שלם לא יספיק כדי להשלים עם המראה החייזרי של קרוניות שקופות שמרחפות מעל הר ציון ונוחתות ליד חומת העיר העתיקה. התוכניות וההדמיות מזכירות את השרטוטים של דיסנילנד ביום אביב. רואים בהן תיירים לבושים היטב נוהרים אל הכותל בקרוניות מחופות זכוכית. שורה ארוכה של בועות עתידניות תלויות על חוט מעל גיא בן־הינום. הממשלה אישרה בסוף חודש מאי את השלב הראשון. משרד התיירות הקציב 15 מיליון שקל לקידום התוכניות להקמת רכבל בירושלים. עלות הפרויקט מוערכת כרגע ב–200 מיליון שקל. הרכבל הוגדר כ"פרויקט...

הרשמה לניוזלטר

מחוברים לעולם התרבות, הבידור והפנאי? הירשמו כעת לעדכון היומי

ברצוני לקבל ניוזלטרים, מידע שיווקי והטבות


תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות