מה מקומה של אמנות פמיניסטית בישראל

מהאב הגדול והמשתיק, רפי לביא, דרך העדפת דימויים גבריים ועד להתקבלות השיח הפוסט-פמיניסטי. האם אכן השתנה סיפורה של אמנות ישראל?

גליה יהב
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
גליה יהב
מתוך עבודת הווידאו "נשים רוקדות" של עינת עמיר, 2004
דגנית ברסט, "העיגול ליד וירג'יניה", 1975
קרן רוסו, "האילמת", 2000
מתוך עבודת הווידאו של חנה סהר, 1997

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ