שורפות את התחתונים

השפל שבו נתונות מכירות תחתוני החוטיני ופריחתם של מותגים המשווקים הלבשה תחתונה נוחה ולאו דווקא סקסית עשויים להצביע על שינוי משמעותי ביחס לגוף האשה. האם אנחנו בדרך למהפכה המיוחלת בתחום הלנז'רי או שזוהי רק עוד דרך להפיק רווחים?

1מעין טולדנו, בעלת המותג הפמיניסטי Me and You. ביקשה למרוד בתעשייה המעצבת לסוג גוף אחד ולדימוי נשי מאוד מסוים
מעין טולדנו, בעלת המותג הפמיניסטי Me and You. ביקשה למרוד בתעשייה המעצבת לסוג גוף אחד ולדימוי נשי מאוד מסויםצילום: מתוך עמוד האינסטג
רות פרל בהריר
רות פרל בהריר

"פעם כשהייתי יוצאת לדייטים ורציתי למנוע מעצמי את האפשרות לחזור עם מושא הדייט הביתה, הייתי לובשת את התחתונים הכי מכוערים שלי. תחתוני סבתא מכותנה עם גומי רופף ואולי גם עם איזה חור", מספרת תל אביבית בת 33. "היום לא בטוח שזה היה עובד כאמצעי מניעה. בעיניי תחתוני סבתא הם כבר לא עניין מביך, אלא פריט לבוש סקסי". "אני לא יודעת מי קונה לעצמה לנז'רי בובתי", מוסיפה תל אביבית אחרת, בת 32. "אני לא מכירה אף אחת כזו, ומעולם לא הייתי בסיטואציה עם בן זוג בה הרגשתי שהוא מצפה למשהו כזה".

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ