"מחזור ההייפ" שחוזה את הטרנד הבא

חדשנות טכנולוגית היא בלתי צפויה ובכל זאת נעה לפי שלבים ידועים מראש. בעוד הגלים שוטפים אותנו בקצב הולך וגובר, קשה להעריך היכן אנחנו נמצאים על פני הרצף

נטע גורביץ
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
נטע גורביץ

לפני כחודשיים שטף את העולם טרנד חדש. עשרות מיליוני אנשים נורמטיביים, בעלי נכסים ומשפחות, פדו את ימי החופש שלהם, העבירו יממות שלמות ללא שינה, וחלקם אף עלו על טיסות טרנס־אטלנטיות, רק כדי להשתתף באחד מגלי ההייפ הגדולים ביותר ששטפו את כדור הארץ: פוקימון גו. במשך כמה שבועות שטפו את בירות העולם עדרי אנשים בני כל הגילים, שועטים לעבר נקודות ציון בלתי נראות לעין הבלתי מזוינת כדי להילחם באמצעות טלפונים ולהיות הראשונים ללכוד יצורים מצוירים. האפליקציה מבית "מעבדות ניאנטיק" ונינטנדו שברה את שיאי ההורדות, המשתמשים וזמן המסך של פייסבוק, טוויטר וסנאפצ'ט במקובץ. הכנסותיה נסקו לעשרות מיליוני דולרים ביום.

תגיות:

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ