איך לישון טוב יותר בלילה

שעות השינה הן הזמן שבו הגוף נח מהיום הקודם ומכין את עצמו ליום הבא, ושיבוש של התהליך יכול לגרום פגיעה גופנית ונפשית. מומחים וחוקרי שינה מסבירים כיצד לחץ וחרדה מפריעים להירדמות וממליצים על שיטות לשיפור השינה

לוגו ניו יורק טיימס
ניו יורק טיימס
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
לוגו ניו יורק טיימס
ניו יורק טיימס

בחודשים האחרונים נודדת שנתם של רבים, והם מתהפכים על משכבם בניסיון להתנתק מעדכוני הקורונה האינסופיים על מסך הטלוויזיה. נכון, זה משתפר עם ההקלות בסגר, ועדיין המתח קיים ומשפיע על חייהם של אנשים בכל העולם.

"השינה היא חלק חיוני מיכולתו של הגוף להתגונן מפני זיהומים ולהגיב אליהם", אומר הנוירולוג דאגלס קירש, לשעבר נשיא האקדמיה האמריקאית לרפואת שינה. יחד עם זאת, הוא אומר: "קשה לישון כשמרגישים חרדה, למשל במקרה של התפשטות מגפה". 

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ