מתנתקים מהלחץ ומתחילים לתרגל מדיטציה

הלחצים של חיי היומיום יכולים לגרום בעיות גופניות ונפשיות. אפשר לטפל בהן באמצעות מדיטציה, שיטת תרגול שנראית כמו פעולה פשוטה ופסיבית אבל היא דורשת ריכוז ומאמץ של המוח ושל הגוף. לא קשה להתחיל לתרגל, והתוצאות יכולות להיות מוצלחות מאוד

לוגו ניו יורק טיימס
ניו יורק טיימס
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
לוגו ניו יורק טיימס
ניו יורק טיימס

אדם יושב בשקט בעיניים עצומות ונושם נשימות עמוקות. נראה שהוא לא מתאמץ בכלל, אבל כל מי שעשה מדיטציה יודע עד כמה מוחו היה פעיל במאמץ להתרכז במה שקורה כאן ועכשיו. בשקט שנוצר קצב פעימות הלב מאט ויורדות רמות הקורטיזול, שהוא ההורמון הקשור בסטרס. תרגול קבוע יכול לעזור בהתמודדות עם דיכאון, כאבים כרוניים, חרדות ובעיות שינה. זה דומה קצת לתרגילי מתיחות, אבל למוח ולא לשרירים.

תגיות קשורות:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ