פאדי עיאדאת
פאדי עיאדאת

חייל בן 18 מת שלשום (ראשון) לאחר שאושפז לפני כחודש בעקבות זיהום פירסינג בלשונו. סיבוכים בכבד, ככל הנראה בתגובה לאחת התרופות שנטל במהלך שיקומו, גרמו להתדרדרות במצבו.

החייל אושפז לפני כחודש במצב קשה במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים רמב"ם בחיפה, בעקבות מספר מורסות במוח שהתפתחו כתוצאה מחיידק אלים שחדר מהפירסינג בלשון. מנהל מחלקת טיפול נמרץ בבית החולים רמב"ם בחיפה, ד"ר ירון בר לביא, סיפר כי במהלך שיקומו של הצעיר הוא נטל תרופות כנגד פרכוסים שנוצרו בעקבות המורסות במוח.

אולם באופן נדיר, ביומיים האחרונים גילו רופאיו של הצעיר כי אותה תרופה השפיעה על הכבד וגרמה לאי ספיקת הכבד, ובמהירות התדרדר מצבו של הצעיר עד שנפטר.

"הלשון הוא איבר עם המון כלי דם בתוכו, כך שהחדירה למחזור הדם היא במסה גדולה", הסביר ד"ר בר לביא, עם אשפוזו של הצעיר לפני כחודש. לדברי בר לביא, חיידקים אלימים חדרו למחזור הדם וכתוצאה מכך התפתחו 14 מורסות מוגלתיות בתוך המוח.

"פעם ראשונה שאני נתקל במקרה גדול כזה של מורסות במוח. חלקם במקומות מרכזיים", הוסיף ד"ר בר לביא, שהסביר כי פירסינג ככלל חושף את הגוף לזיהומים שונים. "בלשון זו בעיה מיוחדת", אמר הרופא, "לכולנו יש חיידקים בפה, יש עששת וזה חופף אותו עם מחזור הדם ומסכן את החיים".

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ