המורים מתקשים להבין את הוראות משרד החינוך

לאחר שספג ביקורת חריפה מהורים, הבהיר משרד החינוך כי מתווה הלמידה מרחוק אינו מחייב, אלא מומלץ. אלא שגם עתה מורים לא מבינים איך הוא נוצר מלכתחילה, מלינים על שלא מתייעצים איתם ותוהים כיצד וכמה ישלמו להם על עבודתם כעת

שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
נטע (מימין) ושחר בוים-פיין מתרגלים למידה מרחוק, אתמול בביתם בירושלים
נטע (מימין) ושחר בוים-פיין מתרגלים למידה מרחוק, אתמול בביתם בירושליםצילום: אמיל סלמן
שירה קדרי-עובדיה
שירה קדרי-עובדיה
שירה קדרי-עובדיה
שירה קדרי-עובדיה

אור, מחנכת כיתה ב' בתל אביב, ישבה אתמול לאורך שעות ארוכות מול עמוד לבן במסך המחשב שלה. היא ניסתה לגבש תוכנית לימודים לשבועות הקרובים עבור תלמידי הכיתה שלה, אך לא ידעה מאיפה להתחיל. הקושי של אור נובע מהסיטואציה המבלבלת שאליה נקלעה, יחד עם שאר המורים במערכת החינוך.

רק בסוף השבוע האחרון — חודש שלם לאחר סגירת מוסדות החינוך — פרסם משרד החינוך מתווה הוראה מרחוק. כזה שכופה על המורים סדר יום עמוס, שלא מתאים בהכרח לתלמידים הצעירים. מתווה שנראה כניסיון לחקות את יום הלימודים בבית הספר, בפורמט של למידה מהבית: מפגש בוקר עם בדיקת נוכחות, שלל משימות לאורך היום, הפסקות קצובות של עשר דקות בכל פעם ומפגש סיכום עם מחנכת הכיתה.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ