דנה שוחט

גם בסגר חשוב להמשיך לבצע פעילות גופנית. ככל שהגוף יהיה פעיל יותר, כך נחזק אותו, נישן יותר טוב בלילה, נשפר את ההרגשה ואת פעילות מערכת העיכול.

לכן כדאי להמשיך להתאמן גם בבית. בעזרת כמה תרגילים פשוטים שניתן לעשות בכל מקום ניתן לשפר את התנועה בגב, לייצר חיוניות בחוליות ולחזק את השרירים התומכים בעמוד השדרה. או כמו שאמר ממציא שיטת הפילאטיס, ג'וזף פילאטיס, "אתה מבוגר כמו עמוד השדרה שלך".

דנה שוחט היא מדריכת פילאטיס בכירה וממייסדות אתר האימונים FITHOUSE ONLINE. צילום הסרטון: טליה נגר - VidiGO Productions

לחצו על הפעמון לעדכונים בנושא:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ