5 תרגילי פילאטיס שגם שונאי ספורט יאהבו

מאי בן שי
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
פילאטיס
מאי בן שי
הרחקת ירך לאחור
רמת קושי: קלה-בינונית
הרחקת ירך לאחור
קרדיט: תומר אפלבאום

מצב פתיחה: עמידת שש.

התנועה בתרגיל: מצמידים את כף הרגל כמה שיותר קרוב לישבן. מרימים את הברך כלפי מעלה ומנסים להגיע לפחות לגובה הישבן. מוציאים אוויר בעליה.

חזרות: 15 חזרות כפול 3 סטים בכל רגל.

גשר
רמת קושי: קלה-בינונית
גשר
קרדיט: תומר אפלבאום

מצב פתיחה: שכיבה על הגב, כשכפות הרגליים מונחות על המזרן.

התנועה בתרגיל: מרימים בצורה הדרגתית ומבוקרת את האגן והגב, חוליה אחרי חוליה, עד שמגיעים לעלייה מקסימלית. חשוב לעלות ולרדת בהדרגה.

חזרות: 12 חזרות כפול 3 סטים.

להתגלגל כמו כדור
רמת קושי: בינונית
להתגלגל כמו כדור
קרדיט: תומר אפלבאום

מצב פתיחה: ישיבה כשהרגליים באוויר, וכפות הידיים אוחזות בקרסוליים.

התנועה בתרגיל: מתגלגלים לאחור תוך שאיפת אוויר, והחזקת כל הגוף באותה הצורה. מנסים בתנועה אחידה להתגלגל חזרה לישיבה מבלי לגעת במזרן עם כפות הרגליים.

חזרות: 10 גלגולים כפול 2 סטים.

בעיטה צידית
רמת קושי: בינונית
בעיטה צידית
קרדיט: תומר אפלבאום

מצב פתיחה: שכיבה על הצד, כאשר הרגליים מוטות טיפה לפנים  ומונחות אחת על השניה.

התנועה בתרגיל: מנתקים את הרגל העליונה. מניעים את כל הרגל לפנים כאשר כף הרגל בפוזיציה של FLEX. כשמגיעים למקסימום טווח התנועה, מניעים את הרגל לאחור כאשר כף הרגל בפוזיציה של POINT.

חזרות: 10 חזרות לכל רגל, כפול 3 סטים.

מעגל של רגל אחת
רמת קושי: בינונית-קשה
one leg circle
קרדיט: תומר אפלבאום

מצב פתיחה: שכיבה על הגב, כאשר רגל אחת מונחת על המזרן ורגל שניה מכוונת לתקרה.

התנועה בתרגיל: מניעים את הירך בסיבוב, כאשר כל הרגל ישרה לחלוטין. מנסים להגיע עם הרגל לנקודה הנמוכה והקרובה ביותר למזרן.

חזרות: 10 חזרות כפול 3 סטים לכל רגל.

מאי בן שי היא מאמנת כושר ופילאטיס ומעבירה תהליכים לדימוי גוף חיובי והעצמה אישית

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ