בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

למה ללמוד אם אפשר לשחק?

פרופ' דייוויד גיבסון, מומחה עולמי בתחומי החדשנות, המשחקים והלמידה, מסביר בביקור בישראל מה עומד מאחורי "סים סקול", סימולטור של כיתה שפיתח, ומאחורי הפרויקט הנוכחי והשאפתני שלו - גיימיפיקציה של החינוך

תגובות

"יש אנשים שחושבים שמשחקים כיפיים הם בזבוז של זמן, שהם רק מפריעים לתהליך הלמידה ושאי אפשר ללמוד מהם. אבל אם נתייחס למשחקים כמו שמתייחסים אליהם בצבא, כחזרה לקראת מצב אמיתי, נבין שהם לא בזבוז זמן. אם נתייחס למשחקים כמו לספרים, חלקם גרועים וחלקם מרתקים, נבין שאפשר ללמוד בכיף". כך אומר פרופ' דייוויד גיבסון, מומחה עולמי בתחומי החדשנות, המשחקים והלמידה. בשבוע שעבר השתתף גיבסון, מרצה בפקולטה לחינוך באוניברסיטת קרטין שבאוסטרליה, ביום עיון על משחקים וערכים שהתקיים בסמינר הקיבוצים. בעבר הוא בנה סימולטור...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו