החשיבות של קידום אתרים מקצועי לעסק שלך

קידום אתרים מקצועי הוא אחד מתנאי החובה להבטחת הצלחתו של כל עסק בעל אתר אינטרנט. למעשה, כיום השאלה היא לא האם לשכור את שירותיו של מקדם אתרים מקצועי אלא מיהו אותו מקדם אתרים או חברת קידום אתרים שיכולים להוביל את העסק לאותו מקום בו מעוניינים בתוצאות החיפוש של מנוע החיפוש האינטרנטי. מעוניינים לדעת מהי החשיבות של פעולת הקידום ומדוע עסקים אינם יכולים לוותר על קידום מקצועי? התחילו לקרוא!

שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל

מהו קידום?

חברות ואנשי מקצוע רבים מציעים שירותי קידום, אך הדבר הראשון אותו יש לעשות טרם השכרת שירותיה של חברה זו או אחרת הוא להבין על מה מדובר כאשר מדובר על שירותי הקידום. דבר ראשון 'קידום' הוא הניסוח העממי הקצר לקידום אתרים במנועי חיפוש. המטרה כאן היא לשפר את המיקום של דפי אתר האינטרנט של העסק בפלט תוצאות החיפוש לביטוי או לביטויים (מילות מפתח) מסויימים. המטרה העיקרית היא להוביל את האתר למיקום אידיאלי בדפי החיפוש הראשונים של פלט מנוע החיפוש.

"על מה מדובר כאשר מדובר על שירותי הקידום?"

קידום אתרים – שיטות מרכזיות

קידום אתרים (ידוע גם בשם SEO), יכול להיעשות בשיטת הקידום הממומן בה משלמים עבור פרסום המודעה בגוגל אדוורדס (הבחירה היא בדרך כלל בתשלום פר הקלקה). שיטה נוספת ופופולארית וזאת משום התוצאות האפקטיביות שלה לטווח הארוך היא קידום אתרים ארגני או בקיצור : 'קידום אורגני'. היתרון של השיטה הראשונה היא שהמודעה שלכם מופיעה במעלה הדף הראשון של פלט התוצאות החיפוש לתקופת זמן אותה אתם מגדירים מראש.

החסרונות של שיטה זו הם שהיא עולה כסף ושהיא נקודתית ויעילה לתקופה שהוגדרה מראש. היתרונות העיקריים של השיטה האורגנית הם שמדובר על שיטה שלעיתים פחות יקרה, שיטה באמצעותה העכבישים של גוגל עורכים "היכרות" עם דפי אתר האינטרנט של העסק שלכם ושיטה שמשתלמת לאורך זמן. החסרון בשיטה זו היא שהיא מחייבת סבלנות וזאת משום שאת תוצאותיה ניתן לראות רק לאחר 3-6 חודשים של קידום האתר. השיטה האורגנית מכונה SEO (אופטימיזציה של דרישות מנוע החיפוש). הקידום הממומן מכונה PPC (תשלום עבור כל קליק במודעה שפורסמה).

קידום אתרים ועסקים

"עסק מוצלח הוא עסק שזוכה לתנועה גדולה של מבקרים פוטנציאליים באתר האינטרנט של העסק שלו"

עסק מוצלח הוא עסק שזוכה לתנועה גדולה של מבקרים פוטנציאליים באתר האינטרנט של העסק שלו. חלק מאותם מבקרים יקנו מוצרים שונים באתר העסק וחלק אחר יקנה מוצרים או שירות כלשהו מהחברה באמצעות התקשרות טלפונית או ביקור בחברה. אם בעבר עסקים היו צריכים לשכנע אנשים להגיע אל העסק, דבר שפעמים רבות לא הצליח למצות את הפוטנציאל העסקי של אותה חברה או עסק, כיום עסקים מודעים לעובדה שהמרחב הווירטואלי הוא המיקום החדש של העסק.

במרחב הרשת יש אפשרות לפנות אל כל קהל היעד, "הביקור" בעסק הוא מהיר וקל וזאת משום שהדבר היחיד אותו צריך לעשות להקיש על קישור בתוצאות החיפוש של פלט מנוע החיפוש. קידום אתרים מקצועי הוא זה שיוביל את אתר האינטרנט של החברה או העסק לדירוג אידיאלי בפלט תוצאות החיפוש של מנוע החיפוש של גוגל או מנועים אחרים ברשת. מסיבה זו החשיבות של קידום אתרים מקצועי לעסק שלך היא חשיבות גדולה. למעשה, התחרות כיום כה גדולה עד כי עסקים שלא שוכרים את שירותיהם של מקדמי אתרים מומחים בדרך כלל נופלים מאחור.

האם אני יכול לקדם את האתר שלי לבד?

בגדול כן, כמובן. מה שחשוב לדעת על התחום שהוא דינמי מאד, דורש הרבה סבלנות, ידע ונסיון על מנת להביא תוצאות. בבלוג של דניאל זריהן על קידום אתרים בגוגל ניתן למצוא הרבה מאד מדריכים מושקעים המיועדים הן למתחילים והן למתקדמים יותר בתחום.

לסיכום, אם אתם מעוניינים שהעסק שלכם יזכה לחשיפה מקסימאלית ברשת ובהתאם גם למיצוי הפוטנציאל השיווקי רווחי שלו, כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל חברת קידום אתרים שמעסיקה מומחים בקידום, חברה שיכולה לבטיח לכם קידום אתרים אורגני בגוגל והופעתו של אתר העסק בתוצאות האידיאליות של מנוע החיפוש.