חודש חינם למצטרפים חדשים לשירותי "SmartVOD" בישראל

המצטרפים החדשים לשירותי התוכן של "SmartVOD" יזכו לחודש ראשון חינם והחל מהחודש השני ישלמו 29.90 שקלים לחודש. הזכות להתנתק שמורה למנויים בכל עת וללא תנאי

תוכן מקודם בחסות SmartVOD
תוכן מקודם
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
תוכן מקודם בחסות SmartVOD
תוכן מקודם

ספקית התוכן וונטייז, מפעילת שירותי "SmartVOD" בישראל, ממשיכה לייצר מהלכים שיעמיקו את אחיזתה בשוק ה-VOD בישראל וכעת היא יוצאת במהלך שיווקי חדש, שנועד לחשוף את החברה ואת שירותיה ליותר ויותר ישראלים – חודש התנסות ראשון חינמי, לכל מי שאינו מנוי על שירותי החברה ומעוניין להפוך למנוי.

במסגרת המהלך יוכל כל יוזר להצטרף ולהפוך למנוי של שירותי "SmartVOD" בישראל, ללא התחייבות ארוכת טווח. בתום 30 יום חינמיים והחל מהחודש השני, ישלם המנוי החדש 29.90 שקלים לחודש. כמקובל בשירותי "SmartVOD" מאז החלו לפעול בישראל, ובניגוד למתרחש בחברות התוכן האחרות בכבלים ובלווין, אין צורך בחתימה על חוזה ארוך טווח והמנוי יוכל להתנתק משירותי החברה בכל עת.

מאז שהחלה לפעול בישראל לפני כשלוש שנים, וכשהיא מודעת לתסכולים ארוכי השנים של ישראלים בהתקשרות עם ספקיות התוכן האחרות בלווין ובכבלים, הבינה "SmartVOD" שהקהל הישראלי יודע בדיוק מה הוא רוצה לראות ולא פחות מכך חשוב לו שהשירות יהיה זול ושלא יהיה כרוך בהתחייבויות ארוכות טווח. בשני התחומים הללו כבר ברור ש- "SmartVOD" הפכה ליעד מבוקש עבור צרכי תוכן.

והיתרונות לא נעצרים כאן – לאחרונה הרחיבה החברה את אפשרויות הגישה לשירותיה ושירות ואפליקציית SmartVOD  הפכו זמינים גם לכל מכשירי האנדרואיד בישראל - טלפונים טאבלטים, מכשיריIOS  , אייפון ,אייפד, סטרימר מסוג InnovaTV, כרומקאסט, ובנוסף AirPlay עבור טלוויזיות AppleTV

יתרון נוסף לו זוכים לקוחות ,"SmartVOD"  הוא האפשרות לרכוש סרטים וסדרות ולהוריד אותם באיכות גבוהה למכשירים אחרים ואז לצפות בהם ללא תלות בחיבורי אינטרנט זמינים, במהלך נסיעות, ברכבות ובטיסות.

לחברה יש הסכם עם אולפנים בהוליווד, בהם גם אולפני Disney, FOX , Warner-Bros  , על הפצה של סרטים להשכרה או לרכישה, עוד לפני הגעתם לשירותי ה-VOD ברחבי העולם. מחיר ההשכרה לסרטים הוא החל   מ-9.90 שקל, ומחיר הרכישה הוא החל מ-49.90.

"SmartVOD" היא ספקית התוכן היחידה שמפרסמת את נתוני הצפייה בשירותי האפליקציה שלה. בשנה שעברה, 2015, נרשם שיא של מעל מיליון וחצי משתמשים באפליקציה. התכנים הנצפים הם סרטים, סדרות, תכני ילדים, ספורט, דוקו ומוסיקה. על פי הנתונים שפורסמו, ממוצע הצפיות של מנוי הוא כ-20 צפיות בחודש. נתון מעניין הוא שהצפייה בסרטים היא בהמשכים ולעיתים אף ממכשירים שונים, הממוצע הוא כזה: 50 דקות בטלוויזיה, 40 דקות בטאבלט והנתון הדרמטי ביותר הוא 30 דקות במכשירים הסלולאריים. המסקנה: עוד ועוד ישראלים עוברים לצפייה בתכנים דרך האינטרנט. נתון המשקף גם את מה שקורה בעולם.

נתון סטטיסטי נוסף שפורסם הוא החלוקה לצפייה על פי סוג התוכן. בטלוויזיה החלוקה היא 31 אחוזים לסרטים, 30 לסדרות, 20 לתכנים של ילדים ו-19 אחוזים לשאר התכנים, כמו מוזיקה, דוקו וספורט. חלוקה סטטיסטית נוספת מצביעה על כך שבמכשירי הטאבלט והסלולאר ניצבים בראש הרשימה תכני הילדים (44%) ורק אחריהם ברשימה הסרטים (31%) והסדרות (25% ).

נראה שהסיבה להבדל בנתוני הצפייה בין מכשירי הטלוויזיה לבין מכשירי הטאבלט והסמארטפון, היא באפשרות שמספקת החברה לרכוש תוכן לצמיתות ולהוריד אותו באיכות HD למכשירים אחרים, כך שניתן יהיה לצפות בו גם במקום בו אין חיבורי רשת. שירות זה חשוב בעיקר להורים לילדים, המבקשים לצפות בתכנים האהובים עליהם במכונית, בטיסה או בכל יציאה אחרת מהבית, גם ללא תלות באינטרנט. השירות מאפשר להורים לרכוש את הסרט במקום להשכיר אותו מחדש בכל פעם שהילד רוצה לצפות בו. עוד סיבה היא כמובן היצע התוכן האדיר לילדים, כשהוא מדובב, כולל כל הקטלוג הרחב של סרטי דיסני, קטלוג תוכן ישראלי מקומי שחברת קלסיקלטת ועוד .

הביקוש ההולך ומתרחב לסרטים, שעל פי הנתונים נמצא בראש סדר העדיפויות של המשתמשים, ניתן להסבר במבחר הסרטים העשיר של "SmartVOD"   , הכולל גם סרטים חדשים, גם תוכן מדובב מקומי, ואפילו קלאסיקות מכל הזמנים. כל התכנים ניתנים גם להשכרה וגם לרכישה במבחר פלטפורמות, ואף להורדה למכשירי טאבלט וסלולאר.