רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

כריכים מגוונים ועשירים לילדים בריאים ומאושרים

לקראת שנת הלימודים הבאה עלינו לטובה, חלי ממן ממליצה על מגוון כריכים עשירים ומועשרים בחלבונים, סיבים ודגנים מלאים לארוחת עשר מאוזנת משביעה ובעיקר טעימה. התוצאה - ילדים מאושרים עם כריכים בריאים ומגוונים

תגובות
עזבו אתכם מנוטלה. כריכים בריאים
יח"צ

אוטוטו נפרדים מהחופש הגדול ויחד איתו נאלץ להיפרד גם מהפינוקים ומהנשנושים הבלתי פוסקים בים, בקניון, מול הטלוויזיה, ואצל הסבים. ברוכים הבאים לשגרת החזרה לבית הספר. עד היום הוכיחו מחקרים, שארוחת בוקר מזינה מאפשרת לנו 'לתדלק' את הגוף באנרגיה במהלך היום, עוד הוכיחו מחקרים שדילוג על ארוחת הבוקר עלולה ליצור תופעות של עייפות וחוסר ריכוז.

» עכבר סופ"ש - ההמלצות שלנו לסוף השבוע
» עכבר קיץ - החופש הגדול
» מה עושים היום? - לוח אירועים
» קיץ בזול: כל הדרכים לעבור בזול את החופש הגדול 
» עכבר ילדים - כל האירועים

עבור ילדים שמתרוצצים כל היום, ויחד עם זאת צריכים ללמוד ולהיות מרוכזים, חשוב מאוד להקפיד על ארוחת בוקר מזינה ועשירה בדגנים מלאים, סיבים וחלבון המגבירים את טווח הקשב, הריכוז והזיכרון ובנוסף מעניקים להם אנרגיה ומרץ לכל היום. כריך מזין ישאיר את תחושת השובע לזמן ארוך, ויאפשר להם לחלק את כמות הקלוריות היומית בצורה מאוזנת יותר בין כל שעות היממה. גם אם אתם מקפידים על דיאטה, זכרו כי המטרה היא לקיים אורח חיים תקין ובריא ולא להישאר רעבים.

לקראת פתיחת שנת הלימודים, חלי ממן - קבוצות תמיכה לאורח חיים בריא, מסבירה כי ארוחת הבוקר אפילו הקטנה ביותר חשובה להמשך היום וממליצה להכין כריכים מפנקים, מפתיעים ומזינים לבית הספר ובכך לעזור לתלמידים להעביר את יום הלימודים הארוך עם הרבה אנרגיות ויכולת ריכוז גבוהה ובנוסף ליהנות גם מארוחה מפנקת ועשירה בטעמים באמצע היום.

כריך סלט ביצים -

2 פרוסות לחם קל

ביצה קשה

כפית מיונז

חסה

עגבנייה

בצל ירוק

גרדו את הביצה הקשה בפומפייה עדינה, הוסיפו בצל ירוק דק, כפית מיונז מלח ופלפל שחור גרוס. הניחו על הלחם 2 עלים של חסה ושתי פרוסות עגבנייה.

אנרגיה ליום לימודים ארוך. כריך סלט ביצים
יח"צ

כריך סלט טונה -

2 פרוסות לחם קל

קופסא טונה במים

כף כמויונז

מלפפונים חמוצים

פרוסות חציל קלוי

בצל ירוק

פלפל אדום

חתכו את החמוצים והפלפל האדום לקוביות. קוצצו את הבצל דק דק והוסיפו את הטונה והכמויונז. ערבבו את הכל והוסיפו את החציל הקלוי כפרוסות מעל.

ארוחה מפנקת באמצע היום. כריך סלט טונה
יח"צ

כריך חביתה -

2 פרוסות לחם קל

ביצה אחת

חלבון אחד של ביצה

קישוא מגורד

כוסברה

פטרוזיליה

בצל ירוק

כף פסטו

שתי פרוסות עגבנייה

2 עלי רוקט

שוברים ביצה אחת ועוד חלבון נוסף, מוסיפים את הקישוא שגירדנו ואת שאר הירק לתוך הבלילה של הביצה, מומלץ להוסיף מעט מלח ,פלפל וקצת כמון בשביל הטעם. מרססים את המחבת עם ספריי שמן ומכינים את החביתה. במקביל, מורחים על פרוסות הלחם כף פסטו ומעליו את החביתה, מוסיפים את העגבניות והרוקט.