רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

בירת הספורט: תשעה מאמני כושר שכדאי להכיר בירושלים

בחירה נכונה של מאמן כושר היא מפתח מרכזי להצלחה, כאשר בירושלים תמצאו לא מעט אופציות. קבלו את כל מה שאתם צריכים לדעת על כמה מהמאמנים המוצלחים שיש לבירת ישראל להציע

תגובות
מאמנת מגוון קהלים. רותי זינדל אוכמן
באדיבות רותי זינד

מאמני כושר הם בעלי המקצוע שאינספור אנשים, בירושלים ובכל מקום אחר, חייבים להם את שיפור הכושר הגופני, ההרזיה והחיטוב שלהם. החדשות הטובות הן שיש היצע רב של מאמנים, החדשות הפחות טובות הן שזה מצריך מכם לבדוק כל מאמן לעומק. שימו דגש על תחומי ההתמחות, ההכשרות, מקום האימון וגם הכימיה שלכם איתם. כדי שהמסע שלכם אל הגוף הנחשק יהיה פשוט ככל שניתן, מצאנו מאמנים שווים במיוחד בעיר הקודש, והם עצרו לרגע את האימונים, הריצות, התרגילים והשיעורים כדי להציג את עצמם בפניכם.

» עכבר ירושלים - כל מה שקורה בעיר
» ראש השנה – כל האירועים, המתכונים וההמלצות לחג
» מתכונים לראש השנה – לכל המתכונים לחג
» איפה קונים אוכל מוכן לראש השנה
» לא צריך לבשל: ערב ראש השנה במסעדות
» מה עושים עם הילדים בראש השנה?
» טיולים לראש השנה

עמית אמסלם

מי: עמית אמסלם, בן 27 מתל אביב.
ותק: "אימנתי חברים ומכרים מגיל 16. התחלתי לעסוק בכושר באופן מקצועי עם סיום ההסמכה המקצועית, לפני כארבע שנים".
הכשרות: בעל מספר תעודות ממכון וינגייט - מאמן חדר כושר, מאמן לקידום בריאות ומנהל מערכות ספורט. נמצא כרגע בשנה האחרונה של תואר ראשון ללימודי מנהל עסקים.
למי: קבוצות מכל קשת האוכלוסיה, לרבות גברים ונשים בגילאים שונים, נערים, אנשים בשיקום בריאותי ועוד.
סוגי אימונים: אימוני TRX בשילוב עם קיקבוסינג, וזאת במטרה ליהנות מהיתרונות של ה-TRX (עבודה על שרירי הליבה, האצת קצב חילוף החומרים, הוצאה אנרגטית גדולה ועוד) תוך שמירה על דופק גבוה ברוב האימון.
איפה: בעיקר בירושלים בסטודיו ל-TRX בפסגת זאב ("לאחרונה עברתי לתל אביב, אבל לא הייתי מסוגל לוותר על הקבוצות המדהימות שלי בירושלים").
מסגרת: לרוב אימונים קבוצתיים (8-12 משתתפים), אך גם אימונים אישיים או זוגיים.
כמה: באימונים קבוצתיים המחיר למנוי חודשי תלוי בהרכב הקבוצה ובתדירות המפגשים. באימונים אישיים המחיר נע סביב 150 שקלים.
טיפ למתקשים: "רבים מחפשים את הדרך הקלה והמהירה ביותר, ולכן נכשלים וחוזרים לנקודת ההתחלה. מומלץ להציב "מטרת על" המורכבת מהמון יעדים קטנים. הדרך אל המטרה הגדולה אולי תיראה ארוכה יותר, אבל כל זמן שהיא רצופה הישגים חיוביים המוטיבציה תישמר והיעד יושג".
המוטו שלי בחיים: "התענוג הגדול ביותר בחיים הוא לעשות דבר שחשבת שאינך מסוגל לעשות".
יצירת קשר: 052-4719665 יש תמונות. 

מומלץ להציב מטרת על. עמית אמסלם
עדילי אמסלם

שיר לוי

מי: שיר לוי, בת 26 מירושלים.
ותק: כ-10 שנים.
הכשרות: מדריכת כושר גופני ובריאות, מדריכת התעמלות ספורטיבית.
למי: מתאמנים מגיל שש עד שישים - גברים ונשים, נערים ונערות, מתעמלות קרקע מקצועיות ובעלי מוגבלויות פיזיות.
סוגי אימונים: אימוני משקל גוף, אירובי, כוח, TRX, HIIT, עיצוב וחיטוב, גמישות ומתיחות, אימוני התעמלות מכשירים ואימונים משולבים.
איפה: "האימונים נערכים בחצר הבית שלי בארמון הנציב, אך אני מגיעה גם לבית הלקוח ומאמנת באולמות התעמלות".
מסגרת: לרוב אימונים אישיים, אבל גם אימונים זוגיים וקבוצתיים.
כמה: המחיר משתנה בהתאם לסוג האימון ולמיקום שלו.
טיפ למתקשים: "תהיו אנושיים, לכולם יש עליות ומורדות. הכי חשוב זה לקום אחרי נפילות ולהמשיך כאילו לא קרה דבר, בלי להסתכל לאחור".
המוטו שלי בחיים: "אם זה לא מאתגר אותך, זה לא משפר אותך!".
יצירת קשר:  054-4548709. 

התעמלות מכשירים ואימונים משולבים. שיר לוי
רועי חזיזה

אופק צארום

מי: אופק צארום, בן 27 מירושלים.
ותק:  כחמש שנים.
הכשרות: מאמן כושר ובריאות במכון וינגייט, מאמן הרמת משקולות אולימפי בקמפוס שיאים ומאמן קרוספיט LEVEL 1.
למי: מגוון רחב של לקוחות בכל הגילאים, גברים ונשים כאחד - החל ממתאמנים תחרותיים ועד למתאמנים הסובלים מפציעות ומבעיות אורתופדיות.
סוגי אימונים: מתמקד בעיקר באימון פונקציונלי, "משלב תנועות מהיומיום ומפתח את כל מרכיבי הכושר הקיימים". הדגש הוא על טכניקה מדויקת תחילה ולאחר מכן עבודה על כוח בשילוב עם גמישות.
איפה: בסטודיו בבעלותו לאימון פונקציונלי וקרוספיט בשם Olympic Top Fitness ובמיקומים שונים בעיר.
מסגרת: אימונים אישיים ואימוני קבוצות.
כמה: אימון אישי עולה כ-160-200 שקלים, מנוי באולימפיק כ-310-350 שקלים.
טיפ למתקשים: "צריך לדעת לתרגל בצורה נכונה ולזכור שאנחנו מאמנים את הגוף ולא את האגו. מצאו את הפעילות האהובה עליהם והציבו מטרה של יכולת ולא של אסתטיקה".
המוטו שלי בחיים: "רק השגת המטרה מעידה אם רצית אותה באמת".
יצירת קשר:  050-4555152

טכניקה מדויקת. אופק צארום
עדי אדרי

אלומית חולי מתתיהו

מי: אלומית חולי מתתיהו, בת 32 מירושלים.
ותק: מעל 11 שנה ("מתנת השחרור שלי לעצמי מהצבא הייתה הרשמה לקורס מדריכי כושר בוינגייט").
הכשרות: רבות ומגוונות - מדריכת אירובי עיצובי, פילאטיס מזרן ומכשירים, ריקוד וגמישות, קיקבוקס, אימון פונקצינאלי, TRX, ספינינג, אימוני Core, בר פילאטיס ותעודות מקצוע ייחודיות נוספות. בנוסף, תעודת מקצוע מעולם הפיזיותרפיה ותואר ראשון בחינוך מיוחד לגיל הרך.
למי: מתאמנים מכל הקבוצות, החל מילדים בני חמש ועד לאישה מבוגרת בת 90 ("כמו סבתא בשבילי"). יש אוכלוסיות מיוחדות, דוגמת ילדים בעלי לקויות שונות וסרבול מוטורי או ספורטאים ורקדנים אחרי פציעות.
סוגי אימונים: אימונים מסוגים שונים, כאשר הבחירה תלויה בגילאים, בדרגת הכושר וברצונות הלקוחות. האימונים כוללים שיקום, חיטוב, הרזייה וסיבולת לב ריאה. נעשה שימוש באביזרים ובמכשירים, דוגמת מיטת פילאטיס, רצועות TRX וחבל קפיצה. שיטה ייחודית היא "פיזיולאיטיס", שילוב בין עולמות הפיזיותרפיה והפילאטיס.
איפה: בסטודיו הפרטי בביתה בירושלים, בחדר הכושר בבניין בו היא מתגוררת (הכולל מכשירי כושר, בריכת שחייה חצי אולימפית, סאונה ומלתחות) ובבתי הלקוחות.
מסגרת: משתנה בתקופות שונות ועל פי רצונות המתאמנים. כיום רוב האימונים הם אישיים וחלקם זוגיים או קבוצתיים.
כמה: כ-200-250 שקלים לשעת אימון אישי, אימונים זוגיים הם במחיר מעט גבוה יותר. ניתן לרכוש כרטיסיות של מספר אימונים: 10, 15, 20 ויותר.
טיפ למתקשים: "לכל אדם ביקום יש איש קטן המכונה כוח רצון. הוא המפתח להצלחה, להתמדה ולהישגים, והוא מוביל אותנו בכל התחומים. צריך למצוא את כוח הרצון בפנים ולהוציא אותו קדימה, כדי שייתן לנו את ה-Push לעבר המטרה".
המוטו שלי בחיים: "Never give up on your dreams".
יצירת קשר:  052-6287094. 

שילוב בין עולמות הפיזיותרפיה והפילאטיס. אלומית חולי מתתיהו
אורי מתתיהו

יוסי עדני

מי: יוסי עדני, בן 33 מירושלים.
ותק: למעלה מעשור.
הכשרות: מאמן כושר ובריאות (מדריכי חדר כושר), מאמן כושר גופני לכדורגל, מדריך כדורגל והשתלמויות נוספות בתחום הכושר הגופני והתזונה.
למי: קשת רחבה של מתאמנים - ילדים, מתבגרים, גברים, נשים ואנשים מבוגרים. כמו כן עובד עם ספורטאים מקצוענים.
סוגי אימונים: אימוני כוח בחדר כושר, אימוני TRX, אימוני ריצה ואימונים לשיפור קואורדינציה וכוח מתפרץ לספורטאים.
איפה: בבית הלקוח, בפארקים ובמגרשים ציבוריים בעיר ובמכון הכושר "הסטודיו של מטי" באצטדיון טדי.
מסגרת: בעיקר אימונים אישיים, אבל גם אימונים קבוצתיים.
טיפ למתקשים: "שינוי גדול מתחיל בצעד קטן. לפעמים לא חייבים להתחיל ב"אטרף" כי אמנם לטווח הקצר זה טוב, רואים תוצאות מיידיות ומתלהבים, אבל בטווח הארוך נשברים, מפסיקים להתאמן ולאכול בריא ולפעמים גם גורמים לפציעות. שינוי קטן של קיום אימון אחד או שניים בשבוע יכול להספיק בהתחלה"
המוטו שלי בחיים: "לעשות הכל במידה. לבצע פעילות גופנית, לאכול בריא ולנוח במידה מספקת, אבל גם להשאיר זמן לפעילויות 'שוברות שגרה'. אם בא לכם 'לרדת' על מגש פיצה מדי פעם, לכו על זה!".
יצירת קשר: 050-8803258. 

קשת רחבה של מתאמנים. יוסי עדני
יניב זאדה

הודיה משיח לוי

מי: הודיה משיח לוי, מתגוררת בירושלים.
ותק: כ-10 שנים.
הכשרות: מדריכת חדר כושר, מדריכת מחול אירובי ועיצוב, מדריכת TRX, מדריכת זומבה ומדריכת האטה יוגה.
למי: כמעט כל סוגי המתאמנים - נשים לאחר לידה שרוצות לרדת במשקל, גברים או ספורטאים שמעוניינים לשפר את הגמישות והיציבה, אנשים עם בעיות בריאותיות, נערות המעוניינות לחטב את הגזרה ואוכלוסיות מיוחדות דוגמת חולי פוליו או בעלי מוגבלויות שונות.
סוגי אימונים: "אני משלבת את כל העולמות ואת כל הטכניקות שלמדתי ואני עדיין לומדת. כולם צריכים בעיניי לעבוד על גמישות, יציבה, כוח, סיבולת לב ריאה ועוד, בהתאם ליכולות, לצרכים ולרצונות המתאמנים".
איפה: בבתי הלקוחות בירושלים.
מסגרת: אימונים אישיים או זוגיים לרוב.
טיפ למתקשים: "מי שרוצה לרדת במשקל חייב לשלב ספורט ותזונה נכונה. אני לא מאמינה בשום סוג של דיאטה. רוב האנשים שראיתי לא שרדו אותה ואף העלו יותר במשקל".
המוטו שלי בחיים: "אם אתה רוצה שמשהו ייעשה כמו שצריך - עשה אותו בעצמך" (נפוליאון בונפרטה).
יצירת קשר: hodaya.m99@gmail.com

לא מאמינה בשום סוג של דיאטה. הודיה משיח לוי
יוסף משיח

לירן זמיר

מי: לירן זמיר, בן 25 מירושלים.
ותק: כשש שנים.
הכשרות: אימון חדרי כושר וקטינים ממכון וינגייט, מאמן כדורעף ומעסה רפואי.
למי: בעיקר ספורטאים צעירים הזקוקים להכשרה לאימונים או למשחקים, כמו גם לכלים שיאפשרו להם למנוע פציעות באמצעות חיזוק שרירי הליבה, מתיחות ועיסויים. אוכלוסייה מרכזית שהוא עובד איתה היא כבדי משקל ("לראות תוצאות בזמן קצר זה מספק").
סוגי אימונים: אימונים המשלבים כוח, אירובי ומתיחות דינמיות - "שעה שלמה כמעט ללא מנוחה, עם דופק גבוה והרבה כיף".
איפה: במכון כושר "ג'אמפ" ובסטודיו פרטי בעיר.
מסגרת: אימונים אישיים. בנוסף מאמן כדורעף בהפועל ירושלים.
כמה: כ-150-200 שקלים לאימון.
טיפ למתקשים: "קחו מנטור, שיכול להיות מאמן אבל גם חבר, ועשו סוויץ' בראש. הכל אפשרי אם באמת רוצים".
המוטו שלי בחיים: "נסו לעשות רק מה שעושה לכם טוב. החיים יפים, שווה לאהוב את כל הדברים החיוביים שיש לעולם להציע".
יצירת קשר: 052-8503939. 

אימונים המשלבים כוח. לירן זמיר
באדיבות לירן זמיר

רותי זינדל אוכמן

מי: רותי זינדל אוכמן, בת 36 מירושלים.
ותק: כחמש שנים.
הכשרות: תואר ראשון ותעודת הוראה בחינוך גופני, תואר ראשון ותעודת הוראה בחינוך גופני, מדריכת אתלטיקה קלה, מדריכת פילאטיס, מדריכת חדר כושר, מדריכת נשים בהריון ואחרי לידה, מדריכת ספינינג והכשרה בפעילות גופנית לגיל הרך.
למי: מתאמנים מגוונים בגילאים 10-65, החל ממתאמנים ורצים חובבים ועד למקצוענים של ממש.
סוגי אימונים: כיום מאמנת בתחום הריצות הארוכות ושאר תחומי האתלטיקה הקלה.
איפה: בפארק המסילה ובאצטדיון גבעת רם/קשת.
מסגרת: אימונים קבוצתיים. "אני מאמינה שקבוצה יכולה לתת כוחות אדירים, וביחד עם המכלול שלי כמאמנת זהו שילוב מושלם".
טיפ למתקשים: "חייבים להציב מטרות. כשאדם יודע לקראת מה הוא הולך, יהיה לו קל יותר לסלול את הדרך הנכונה עבורו בהדרכת המאמנת. מומלץ להכניס את האימונים ליומן ממש כמו שמכניסים פגישת עבודה שאי אפשר לפספס".
המוטו שלי בחיים: "הכל מתחיל ונגמר בראש. ה-Mind הוא שמכתיב לנו את מה שיהיה. כשאנחנו בשליטה עליו, אפשר להגיע לגבהים חדשים בכל תחום בחיים".
יצירת קשר: rsindel@gmail.com

להכניס את האימונים ליומן. רותי זינדל אוכמן
באדיבות רותי זינד

מאי קמחי

מי: מאי קמחי, בת 21 מירושלים.
ותק: כשנתיים וחצי.
הכשרות: מאמנת כושר אישית, מדריכת חדר כושר וקטינים, מאמנת TRX ומדריכת כושר קרבי וקרב מגע בסיסי/הגנה עצמית.
למי: גברים ונשים בגילאי 14 עד 60 ומעלה מכל חלקי האוכלוסייה.
סוגי אימונים: בעיקר אימוני כוח לחיזוק ולחיטוב הגוף. אוהבת לאמן עם רצועות TRX ולהשתמש במשקל ליצירת התנגדות.
איפה: בבית הלקוח או בפארק ("בעיקר אוהבת לאמן בפארק דניה"). בנוסף משמשת מדריכת כושר ב"בית טיילור".
מסגרת: אימונים אישיים וזוגיים. מתכננת להקים קבוצה בעתיד הקרוב.
כמה: טווח מחירים של כ-80-150 שקלים לאימון בן כשעה.
טיפ למתקשים: "אם מחליטים להתחיל תהליך של כושר ובריאות צריך להזכיר מהי המטרה הסופית. היכן שיש רצון יש דרך, ושום דבר לא יסיט אותך ממנה. חשוב להשוות את עצמנו למי שהיינו אתמול ולא לאנשים אחרים".
המוטו שלי בחיים: "רק מי שלוקח סיכון והולך רחוק, מגלה עד כמה רחוק הוא יכול להגיע" (אלברט איינשטיין).
יצירת קשר: 050-3004233. 

שימוש במשקל ליצירת התנגדות. מאי קמחי
מארק יעקובנקו

התוכן נכתב על ידי מחלקת שיתופי הפעולה של הארץ / עכבר העיר עבור עיריית ירושלים