אביזרי שמיעה: שיקום שמיעה בהתאמה אישית

ליקויים בשמיעה כבר לא יכולים להשפיע על רמת החיים שלכם. עם אביזרי השמיעה הנכונים תוכלו אפילו לשקם ולשפר את שמיעתכם לאורך זמן. כל הפרטים בפנים

ניבה שור, תוכן מקודם
תוכן מקודם
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
אביזרי שמיעה: שיקום שמיעה בהתאמה אישית
ניבה שור, תוכן מקודם
תוכן מקודם

כיום קיימים בשוק מגוון רחב של אביזרי שמיעה שנועדו להקל על הסובלים מבעיות שמיעה. בין אם זה בן משפחה או אתם אשר סובלים מבעיית שמיעה - הגיע הזמן שתכירו את החידושים בתחום כדי לשפר ולחדד את השמיעה, ולהפוך אותה לאיכותית ונקייה יותר. בכתבה הבאה תגלו היכן ניתן לקנות דגמים חדשים של משפרי שמיעה, כיצג ניתן לשקם את השמיעה, ותוכלו להתעדכן בכל הקשור לז'אנר כבדי השמיעה. הכירו את מכון תדריםמדנט מכשירי שמיעהסונובה ישראל, ו-מהלב:

מכון תדרים

מכון שמיעה תדרים פועל כבר 16 שנה בתחום שיקום השמיעה ואביזרי שמיעה, בשני סניפים בפתח-תקווה ובכפר סבא שנותנים שירות לכל אזור המרכז והשרון. המכון עוסק בשיקום שמיעה, בדיקות שמיעה לסוגיהן, אוזניות, אטמים והתאמת מכשירי שמיעה ואביזרי עזר לשמיעה מכל החברות המובילות עבור לקוחות בכל הגילאים. הצוות המקצועי של המכון מורכב מקלינאי תקשורת מובילים, בעלי וותק של 20-36 שנה ובראשם עומד יורם כהן מנהל המכון, שמקפיד לתת שירות אישי ללקוחות שני הסניפים, הודות לניסיונו המקצועי ולסבלנות הרבה שהוא וכל הצוות רוכשים ללקוחות המכון.

"אנחנו מקפידים לתת שירות אישי מיטבי לכל לקוח ולקוח"צילום: קטלוג חברת WIDEX

מבחר עצום של אביזרי שמיעה מובילים

"מכון תדרים הוא מעל הכל מכון מקצועי ומטרתנו לתת שירות מעולה ללקוחות שלנו", אומר יורם כהן, מנהל המכון. "אנחנו עובדים עם 7 מותגים שונים של מכשירי שמיעה ואביזרי שמיעה מובילים, לכל מותג מגוון רחב של מכשירים. המכון איננו יבואן ולכן אין לנו אינטרס למכור ללקוח מכשיר מסוים, אלא להתאים את המכשיר המדויק לכל לקוח. עם זאת, עובד המכון בכפוף למחירונים ובמקרים של התאמות פרטיות אף נותן הנחות נוספות (לחברי כללית)".

שיקום שמיעה מקצועי

הדגש במכון תדרים הוא על שיקום שמיעה. צוות המכון לא מסתפק במכירת מכשירי שמיעה וסיוע בתפעולם, אלא מדגיש את התהליך המורכב של שיקום שמיעה מיטבי. "למעשה, המוח הוא זה ששומע ולא האוזניים, כך ששיקום שמיעה הוא תהליך מוחי. כמו שהירידה בשמיעה היא תהליך הדרגתי, גם המוח מאבד לאט לאט צלילים מסוימים ויכולת הבנה של המילים ולכן חשוב לתרגל את המוח ולשמור על היכולת לפענח מילים על-ידי הרכבת מכשירי שמיעה והעברת אותות למוח. בהתאם לכך, תהליך השיקום בעזרת מכשיר השמיעה הוא הדרגתי ומצריך סבלנות, מסירות ואורך רוח", מסביר כהן.

במכון תדרים נערכות בדיקות שמיעה למבוגרים ולילדיםצילום: קטלוג חברת WIDEX

כל לקוח שמגיע למכון תדרים זוכה לייעוץ מקצועי, התאמה מיטבית של מכשיר שמיעה וליווי אישי הכולל אימון שמיעתי להסתגלות למכשיר ולשיקום השמיעה. כחלק מתהליך זה, מציע המכון 60 ימי ניסיון לכל מכשיר ואפשרות להחלפה של עד 3 מכשירים שונים לכל לקוח.

שירות אישי עד לבית הלקוח

"אנחנו מקפידים לתת שירות אישי מיטבי לכל לקוח ולקוח", מדגיש יורם כהן. "השירות האישי והייחודי שלנו כולל גם אפשרות לביקורי בית, הודות לטכנולוגיה חדישה המאפשרת חיבור של מכשיר בדיקה מקצועי למחשב נייד, המגיע לרמת בדיקה זהה לזו שמתבצעת במכון. ביקורי הבית מתאימים לכל הגילאים ומתבצעים אף הם על-ידי צוות קלינאי התקשורת המקצועי של המכון, באופן פרטי בלבד. השרות מתאים במיוחד לזמנים אלו ומאפשר ללקוחות שלנו לא לוותר על תהליך שיקום השמיעה בכל מצב".

אביזרי שמיעה מהמתקדמים בעולם

מכון תדרים מציע ללקוחותיו את מיטב הטכנולוגיה המובילה בעולם אביזרי השמיעה. כהן מסביר כי, "לכל מכשיר ישנה יכולת להפיק צליל שונה וכל אדם יעדיף אפיון צליל שונה. כיום, ישנם מכשירי שמיעה מתקדמים מאוד המפיקים צליל טבעי וכוללים אפשרויות שימוש נרחבות.

"מכון תדרים מוביל את תחום אביזרי השמיעה, הודות לצוות המקצועי שלנו" צילום: קטלוג חברת WIDEX

"לדוגמה, מכשיר ה-STYLETTO של חברת SIGNA הוא מכשיר נטען ודק מאוד, המהווה מהפכה מבחינת מבנה וטכנולוגיה. המכשיר כולל מטען נייד הניתן לשימוש מספר ימים מחוץ לבית וללא מקור חשמל. לצידו, מכשיר ה-OTICON OPN S הוא מכשיר מוביל, בעל מעבד הסורק את הסביבה ב-360 מעלות במהירות גבוהה מאוד, כולל ריבוי דוברים, התאמת סביבת הרעש לשומע, הגברת קול והנחתת רעשים".

במכון תדרים ניתן להשיג גם אביזרי שמיעה נלווים, לרבות תוכנות התחברות לפלאפון ולטלוויזיה של היצרנים עצמם, אוזניות לטלוויזיה, מטענים שונים ועוד.

בדיקות שמיעה מגוונות

במכון תדרים נערכות בדיקות שמיעה למבוגרים ולילדים, על-ידי צוות מקצועי ובהתאמה לגיל הנבדק. המכון מציע גם בדיקות טימפנומטריה ובדיקת אפיון טנטון.

הסדרים עם כל קופות החולים לרווחת הלקוחות

"אנחנו עובדים בהסדרים מיוחדים עם לקוחות כל קופות החולים, משרד הבריאות לילדים, ביטוח לאומי לנפגעי עבודה ומשרד הביטחון לנכי צה"ל. הסדרים אלו מאפשרים לקבל את כל שירותי המכון ולרכוש מכשירי פרימיום בהנחות גדולות. בזכות הסדרים אלה, מכשיר שעולה אלפי שקלים יעלה רק עשרות עד מאות שקלים (בהתאם לקופה)", מציין כהן.

בקרוב ייצא מכון תדרים עם שירות חדש ללקוחותיו, הכולל פתרונות לטנטון, צפצופים וסחרחורות, הודות לשיתוף פעולה עם מיטב הרופאים ממכון מדיקל-השרון בכפר-סבא.

"מכון תדרים מוביל את תחום אביזרי השמיעה, הודות לצוות המקצועי שלנו ולאמנת השירות לפיה אנחנו פועלים. בריאותם ואיכות חייהם של לקוחותינו עומדים בראש סדר העדיפויות של כל צוות המכון ואנחנו מקפידים לתת שירות מקצועי וסבלני למגוון לקוחותינו. לא בכדי זוכה מכון תדרים למאות המלצות מלקוחות מרוצים וללקוחות חוזרים שגם ממליצים עלינו לחבריהם", מסכם כהן.

תדרים – מכון שמיעה
סניף פתח תקוה: רחוב העלייה השנייה 2, פתח תקוה (מול העירייה). טל 03-9345959
סניף כפר סבא: "מדיקל השרון" רחוב אלי הורביץ 12 (קומה 3, חדר 13).

טל 077-3629696 
מעבר לאתר
מעבר לגוגל ביזנס
מעבר לפייסבוק
מעבר לאיזי

--------------------------

מדנט מכשירי שמיעה: חברה משפחתית בחזית הטכנולוגיה

חברת מדנט מכשירי שמיעה עוסקת כבר קרוב ל-60 שנה בתחום מכשירי השמיעה ומתמחה באיתור לקויות שמיעה על ידי קלינאי תקשורת מקצועיים ומנוסים, המוכרים במוסדות החינוך ובבתי החולים, תוך שימוש במכשור וציוד דיאגנוסטי מתקדם.

כבר שומעים טוב יותרצילום: התמונה מקטלוג חברת ברנפון באדיבות מדנט

מדנט היא חברה משפחתית שמקורה בבאר-שבע. החברה מספקת שירות בפריסה ארצית רחבה על ידי עשרות מפיצים ומכוני שמיעה ברחבי הארץ. האווירה המשפחתית והחמה מהווה את הדגל לפיו היא פועלת כלפי הלקוחות והעובדים.

צוות העובדים המיומן של חברת מדנט כולל קלינאי תקשורת מובילים הנותנים שירות מקיף ומקצועי בכל סניפי החברה, תחת הליווי המקצועי של הקלינאית הראשית של החברה גב' איילה ולדמן. למדנט מערך טכנאים מיומן ומעבדת ייצור ושרות מתקדמת המייצרת מכשירים, אזניות ואטמים, מבצעת בקרת איכות על טיב המוצר ומספקת את כל הנדרש לעשרות מכוני שמיעה.

שוחחנו עם רונן אוזן, נציג החברה, ועם איילה ולדמן, כדי ללמוד על מגוון השירותים שהם מציעים.

תהליך אישי מרגע הפנייה – לחברי כל קופות החולים

חברת מדנט מכשירי שמיעה מספקת שירות בהסדר לחברי כל קופות החולים. "כאשר מתגלה חשש לבעיית שמיעה, המטופל מקבל מהרופא הפניה לשיקום שמיעתי ומגיע אלינו", מסביר רונן אוזן. "למעשה, התהליך מתחיל כבר מרגע הפנייה הטלפונית, במהלכה אנו משוחחים לעומק עם המטופל וקובעים לו תור ליעוץ ובדיקה מקיפה".

"הפגישה הראשונה כוללת בדיקות מקיפות הנערכות על-ידי קלינאי תקשורת מיומן. אנו ממליצים להגיע אליה עם ליווי של בן משפחה, על-מנת שנוכל לתת לו הדרכה כוללנית וכן בכדי לחקור ולהבין את אורח החיים הרחב של המטופל. חשוב לנו לדעת, לדוגמה, האם הוא עובד, מבלה או מרבה לנסוע? האם יש לו בעיות מוטוריות בידיים או קושי בתפעול? התשובות לשאלות אלה יסייעו לנו להציע למטופל מכשיר שמיעה המתאים לאורח חייו", מוסיפה איילה ולדמן.

התאמה מדויקת וייחודית של מכשיר השמיעה

האקססורי החדש שלכםצילום: התמונה מקטלוג חברת ברנפון באדיבות מדנט

"אנו שמים דגש על התאמה מדויקת של מכשיר השמיעה, כך שיתאים באופן אישי לכל מטופל", מציינת איילה ולדמן. "בהתאמה הראשונית אנו מזינים למחשב את בדיקת השמיעה שערכנו למטופל, אך גם זה לא מספיק מדויק מפני שמהרגע שהצליל יוצא מהמכשיר ועד שהוא מגיע לכל אחת מהאוזניים נוצר הבדל, השונה מאדם לאדם.

"כדי ליצור התאמה מקסימלית של המכשיר לאוזן, אנו משתמשים בטכניקה ייחודית הנקראת REM – Real Ear Measurement שבה אנו מכניסים מיקרופון קטן לתעלת השמע באוזן, קרוב לעור התוף, אחר-כך מכניסים את מכשיר השמיעה לאוזן ומודדים את הפלט שלו. המערכת שלנו מזהה את הסטיות בתדרים ומתקנת אותם, עד להגעה לרמת ההגברה הרצויה".

מכשירי שמיעה מתקדמים מחזית הטכנולוגיה

חברת מדנט מכשירי שמיעה היא היבואנית הבלעדית של מכשירי השמיעה המתקדמים מבית חברת Bernafon השוויצרית, שהיא אחת מהחברות המובילות את תחום מכשירי השמיעה בעולם. תפעול ותיקון המכשירים מתבצע במעבדות ייעודיות עם צוות טכנאים מקצועי.

"המכשירים שלנו הם למעשה פסגת הטכנולוגיה בתחום מכשירי השמיעה, הן מבחינת תצורתם והן מבחינת איכות הצליל שהם מפיקים", מדגיש רונן אוזן. "המכשירים יכולים להיות ממוקמים בתוך האוזן או מאחוריה ויש דגמים שהם כמעט בלתי נראים.

"יכולת עיבוד הצליל של מכשירי חברת Bernafon מוגדרים כפטנט ועובדים בטכנולוגיית Chanel Free שמשמעותה עיבוד צליל ברמה כמעט זהה לצליל טבעי. מכשיר השמיעה קולט את הצלילים מהסביבה ומערכת הדחיסה המתקדמת שלו מטפלת בכל צליל בהתאם לעוצמתו, בהתאמה לרמת השמיעה של הלקוח.

"הפטנט הייחודי של המכשירים שלנו יודע להתגבר על חלוקת הצליל לערוצים וטווחי תדרים. בניגוד למכשירים אחרים, הפלט הסופי של מכשירי חברת Bernafon לא נפלט לאוזן דרך מערכת ערוצית והצליל המתקבל הוא הרבה יותר חלק וללא איבוד מידע חיוני או צלילים חלשים", הוא מרחיב.

ליווי מקצועי לאורך כל הדרך

"התאמה של מכשיר שמיעה היא תהליך ארוך שבו המוח מבצע למידה מחודשת של השמיעה והסתגלות למכשיר ולמעבר מעולם של שקט לעומס של צלילים. אנו מסבירים למטופלים את התהליך המורכב, המצריך הגעה לבדיקות שמיעה לצורך ההתאמה התהליכית. אנו מלווים את המטופלים בסבלנות לאורך כל הדרך, באמצעות אימוני שמיעה ותמיכה בהסתגלות למכשיר", מסבירה ולדמן.

שומעים טוב עם מדנטצילום: התמונה מקטלוג חברת ברנפון באדיבות מדנט

"אנו מכוונים ומסייעים ללקוחות בכל הקשור לניירת מול קופות החולים והרשויות, כגון אגף השיקום, משרד הביטחון ומחלקות הרווחה בעיריות. חשוב לנו לעטוף את לקוחותינו מכל הכיוונים וגם להעניק בחזרה לקהילה הממוקמת מסביב לסניפים שלנו. כחלק ממגמה זו אנו מספקים ימי עיון והרצאות מקצועיות באופן התנדבותי למוסדות שונים, מתוך רצון להגביר את המודעות לשימוש בפתרונות לבעיות שמיעה", מציין אוזן.

אילה ולדמן מסכמת: "אני מגיעה לכל אחד מהסניפים הרבים שלנו ברחבי הארץ ובכל סניף אני שמחה למצוא את היחס החם והמשפחתי המאפיין את חברת מדנט מכשירי שמיעה". ואוזן מוסיף: "לא בכדי, אנו זוכים לקבל מכתבי תודה רבים מהמטופלים שלנו ושמחים להעניק להם בחזרה שירות מצוין, מקצועי וסבלני".

מדנט מכשירי שמיעה
טלפון: 072-395-0542
פריסת סניפים רחבה בכל הארץ>>
מעבר לאתר>>
מעבר לפייסבוק>>

-----------------------------

סונובה ישראל: תחום שיקום השמיעה בישראל ממשיכה להוביל בחזית הטכנולוגיה עם מכשירי פונאק פרדייז

סיפורה של חברת סונובה ישראל (לשעבר שטיינר מכשירי שמיעה) שזור בסיפור תקומתה של ישראל. שטיינר מכשירי שמיעה הוקמה ב-1949 בחיפה. כיום החברה עובדת עם כ-100 סניפים וסוכנים. לאור הצלחתה של החברה בישראל רכשה אותה ב-2015 חברת סונובה משוויץ, המובילה את תחום שיקום שמיעה בעולם. סונובה ישראל מנוהלת על ידי הדור השלישי של בני משפחת שטיינר.

מכשירי שמיעה לכולם

"אנחנו עוסקים בשיקום שמיעה לכל רמות וסוגי אובדן השמיעה", מסבירים בחברת סונובה. " כדי להגיע לרמת שמיעה מיטבית אנחנו מייעצים ומתאימים גם מוצרים משלימים כגון טלפונים ושעונים מעוררים ייעודיים, מכשירים לצפייה בטלוויזיה (מכשירים המשדרים מהטלוויזיה ישירות אל מכשירי השמיעה), אביזרים להקלה על טינטון ועוד". סונובה עובדת בהסדרים עם כל קופות החולים, ובחברה מספר חטיבות נוספות: חטיבה לאביזרי עזר, חטיבה למכשור אודיולוגי ומחלקות העוסקות במכירת פתרונות להגנה על השמיעה, פתרונות תקשורת לאולפנים ותיאטראות, וציוד תקשורת לכוחות הביטחון.

לשמוע את רחשי הטבע – להתחבר לחיים

סונובה, נציגה בלעדית של פונאק בישראל, השיקה לאחרונה סדרה חדשה של מכשירי שמיעה מתקדמים בשם "פונאק פרדייז". "למכשירי פרדייז איכות צליל מהפכנית, רב תכליתיות והיכולת לשלוט ולהתאים את מכשירי השמיעה לכל מצב. הפלטפורמה החדשה עונה על כל הציפיות של המשתמשים ומספקת חווית שמיעה שאין שניה לה," מסבירים בחברה, "היא גורמת לאנשים להתאהב בפלא השמיעה ובקסם הצלילים. פלטפורמת פרדייז מטמיעה טכנולוגיות ייחודיות המשדרגות מאד את חווית השמיעה והשימוש במכשירים".

הסדרה הזו, המשלבת טכנולוגיה מתקדמת, מתבססת על צלילים כפי שהם נשמעים בטבע. "ציוץ ציפורים, רחש הגלים, להקשיב ממש ללב החיים עצמם - צלילי הטבע מספקים לנו סיפוק, רוגע ונחמה והיכולת לשמוע היא תנאי בסיסי לאיכות חיים טובה".

בחברה מדגישים כי אצל אנשים שאינם שומעים צלילים מסוימים ואינם מפעילים את החושים שלהם במלואם, תאי זיכרון יקרים והקשרים שביניהם אובדים תוך הגדלת הסיכון לדמנציה. "אדם שלא שומע את ציוץ הציפורים, אינו זוכר לבסוף מהו הצליל הזה", הם מסבירים.

"כאשר אדם מזניח שיקום שמיעתי זמן רב, כשהוא בוחר להתחיל בשיקום בגיל מאוחר יותר קשה לו מאוד ללמוד מחדש מה משמעותו של כל צליל שכזה; הוא מסתכן לא רק באיבוד תאי מוח, אלא גם בבידוד חברתי, איננו יכול להצטרף לשיחות בין אנשים ומתחיל להרגיש מנוכר. המכשירים החדשים מסייעים לו לחזור למעגל החיים".

למכשירים החדשים מתווספת אפליקציה המאפשרת למשתמש לכוון בעצמו את הצלילים ועוצמתם. "על מנת לקבל אישור זכאות לרכישת מכשירי שמיעה הלקוח צריך לגשת לרופא אף אוזן גרון ולבצע בדיקת שמיעה במכון של הקופה. לאחר מכן, בפגישת הייעוץ אצלנו אנו מסבירים לו על תהליך שיקום השמיעה. זהו מסע חשוב שאנו מעדיפים שהלקוחות יעשו יחד עם מלווה נוסף למתן תמיכה. בפגישת הייעוץ בוחנים את תוצאות בדיקת השמיעה ובודקים את מבנה ומידות האוזן כדי לבצע התאמה של המכשיר המתאים ביותר למטופל. תקופת הניסיון עם המכשירים היא ללא התחייבות וללא עלות. אנו גם מעניקים הדרכה מעמיקה לשימוש באפליקציה הנלווית".

חידושים טכנולוגיים מתקדמים

במכשירי "פונאק פרדייז" מותקן חיישן תנועה מיוחד המאפשר זיהוי מצב תנועה ומאפשר למכשירים להתאים את עצמם לשמיעת צלילים מרחבית, זאת על מנת לאפשר שיחה עם אנשים שהולכים לצד המשתמש. כשהאדם עוצר, המכשירים מתאימים את עצמם לשיחה בעמידה. המכשיר מתאים את עצמו אוטומטית לסביבה רועשת או שקטה כדי לסייע למשתמש לשמוע ולתקשר באופן מיטבי – לדוגמא תוך הדגשת דיבור שקט.

שבב המחשב החדש שפותח במיוחד עבור מכשירי שמיעה פרדייז מאפשר עתה חיבור לשני אביזרי  Bluetooth® בו זמנית, למשל לטלפון ולמחשב במקביל (עד עתה ניתן היה להתחבר רק למכשיר אחד). שיחת טלפון נכנסת תוזרם בו זמנית לשני המכשירים בפרוטוקול Hands Free – ביצוע השיחה יתאפשר ללא צורך בהחזקת הטלפון ביד, וכך משתמש עם לקות שמיעה לא צריך לחשוש לפספס שיחת טלפון בזמן שהמכשירים מחוברים למחשב לצורך פגישת זום או בכל מצב מאתגר אחר.

בנוסף, הפלטפורמה החדשה מאפשרת צימוד של עד 8 אביזרים בפרוטוקול- Bluetooth®, ולא רק שניים כפי שהיה עד היום. "אנחנו מאמינים ששמיעה טובה היא יותר מפשוט "לשמוע טוב" ולעולם איננו מתפשרים על כך".

סונובה ישראל
טלפון: 1-700-500-315
מעבר לאתר>>
מעבר לפייסבוק>>
מעבר להסבר בסרטון>>

--------------

מהלב: המרכז הישראלי לנגישות בתקשורת

חברת מהלב – המרכז הישראלי לנגישות בתקשורת, הוקמה לפני 23 שנה ביוזמת ארגון הג'וינט, ארגון הגג לנכים ובסיועה של חברת קילים אלקטרוניקה . מהלב הינה הראשונה לטבוע את המונח אביזרי עזר לשמיעה בתחום שיקום השמיעה בישראל, בונה ומחנכת את השוק לשימוש באביזרים אלו לשיפור השמיעה ואיכות החיים.

מהלב יצרה קשר עם כל קופות החולים ומשרדי הממשלה לסבסוד הציוד מוכרת בכל קופות החולים ומשרדי הממשלה והפכה את מחירי הציוד לנגיש לציבור. המכשירים מוכרים ומומלצים ע"י רופאי א.א.ג, קלינאיות תקשורת ורופאי המשפחה

הציוד המסופק ללקוחות מהלב הינו מתוצרת החברות המובילות בעולם, בעלות תקנים בינלאומיים ובאיכות הגבוהה ביותר. מהלב מעניקה את מלוא השירות בסניפיה ובבתי הלקוחות.

מגיעים עד לבית הלקוח

מהלב שמה דגש על נושא השירות. על מנת להנגיש לאנשים את ההתנסות ובדיקת הציוד, מבקרת מהלב בבתי הלקוחות ללא תשלום וללא התחייבות, להתאמה בבית הלקוח בזמן הנוח ללקוח ובמקום המוכר.

נציגי החברה הינם בעלי הכשרה מקצועית בנושא ירידת שמיעה – מאפיינים, גורמים ואפשרויות טיפול, וכן להתאמה אישית, הפעלה ושירות למכשירים.

מעבר לשירות הביתי מפעילה מהלב מערך שירות טלפוני למתן מידע אודות הציוד, שירות וסיוע לפני ואחרי הרכישה. ניתן להנות משירות היברידי – בטלפון, מסרון או שיחת וידאו.

למהלב 3 סניפים ברחבי הארץ – תל אביב, חיפה וקרני שומרון. בסניפים ניתן למצוא תצוגות של הציוד ומעבדת תיקונים

חברת מהלב מציעה מגוון רחב של מכשירים , אוזניות לשמיעה והבנת הטלוויזיה , טלפונים מוגברים, שעונים מעוררים , מערכות התראה ומגברים אישיים.

טלפון מוגבר של חברת מהלבצילום: באדיבות החברה

אוזניות לשמיעה בטלוויזיה מתוצרת Sennheiser גרמניה, הינן ברמה הגבוהה ביותר ומאפשרות שמיעה בבהירות ובחוויית שמיעה מדהימה.  האוזניות מתוכננות לאדם עם ירידה בשמיעה ומאפשרות כיוון צליל (תדרים) בטווח הצלילים רחב מאוד, ועוצמה בהתאם לירידת השמיעה.

הייחודיות הינה גם במנגנון AGC המגן על האוזן מעליה בעוצמת הקול, וכן במערכת וויסות רעד רקע המאפשרת שמיעת הדיבור והנחתת רעש הרקע.

קיימים מספר דגמים הפועלים בשיטות שידור שונות: מערכת אינפרא אדום המאפשרת לשמוע גם בטלוויזיה וגם בכל תיאטרון בארץ ומערכת RF המאפשרת לנוע ולשמוע מכל מקום בבית.

מגברי שמיעה מתקדמים

מגברי השמיעה האישיים מיועדים לשמיעת הסובבים ושיחות. המגברים מעוצבים כפריט חיצוני הכולל אוזניות ויחידת הגברה ושליטה., נוחים לשימוש וקלים לכיוון ולתפעול. המגבר מספק מענה גם לאנשים שאינם מסתגלים למכשירי השמיעה או מתקשים לתפעל אותם, בעיקר בגיל השלישי והרביעי, אך גם לאנשים המצויים בתהליך טיפול ראשוני.

המגברים הקיימים בחברת מהלב מאפשרים להשתמש במגוון אוזניות שונות לצורך התאמה ללקוח. מגבר זה מאפשר למשתמש להתאים את עוצמת השמע לעוצמה הרצויה לו ומאפשר אף  לאדם הסובל מירידה עמוקה לשמוע את סביבתו .

קיימים מגברי השמיעה מסוג FM  הכוללים שני חלקים – מקלט ומשדר עם אוזניות חוטיות ואו לולאת השראה למכשיר שמיעה . מטרתם לאפשר לאדם לשמוע ולהבין דובר מטווח מרוחק. המשדר ניתן לדובר המרוחק והמקלט נמצא בשימושו של אדם עם מגבלת שמיעה.

מערכות התראה ושעונים מעוררים

מגוון אוזניות שונות לצורך התאמה ללקוחצילום: באדיבות החברה

מערכות התראה שקיימים בחברת מהלב הן מהמגוון הגדול ביותר.

אחת המערכות הייחודיות לחברה היא מערכת התראה לתינוק , מערכת זו מאפשרת לאדם חירש לדעת מתי התינוק בוכה . ובכך מתאפשר לאדם שלא שומע להתנהל רגיל בחיי היום יום שלו. בנוסף, ישנו מבחר של שעונים מעוררים הכוללים תאורה , צליל חזק וכרית רטט  להנחה תחת הכר.

שומרים על ההורים

החברה מספקת מגוון של טלפונים , אלחוטיים ונייחים . הטלפונים מוגברים לעוצמה של עד 50 DB , וכוון תדרים להבנת המילים. ישנם טלפונים עם לחצני מצוקה SOS אשר בלחיצה ארוכה ניתן להתקשר למוקד חירום או לבני המשפחה. בנוסף ישם מבחר  לחצני מצוקה אותם ניתן להרכיב על פרק היד ועמידים במים.

טלפון חכם נגיש שמסופק ע"י החברה, מספק מענה מצוין ומלא לגיל השלישי. הטלפון מגביר בעוצמה של  40 DB, מאפשר שימוש באפליקציות מובילות בממשק משתמש נוח ופשוט ומאפשר חיוג SOS מכל מקום בארץ עם מיקום מדויק היכן נמצא האדם.

מהלב: המרכז הישראלי לנגישות
כתובת: יגאל אלון 155, תל אביב
טלפון: 03-7180300
מעבר לאתר >>