אימוני כושר אישיים: כך תימצאו את הדרך לחיזוק ועיצוב הגוף

החלטתם להזיז את הגוף, ואתם חוששים ללכת לאיבוד בחדר כושר? מאמן כושר אישי יוכל לתמוך, ללוות ולהתאים לך אימונים בהתאם ליכולותיהם ולרצונותיכם

לידור יעקב וקים ביטי
תוכן שיווקי
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מאמן כושר מחזיק לאישה את הרגליים בזמן שהיא עושה כפיפות בטן
אימוני כושר אישיים: יד ביד בדרך לחיזוק ועיצוב הגוףצילום: shutterstock
לידור יעקב וקים ביטי
תוכן שיווקי

לא כולם מרגישים בנוח להתאמן ולהזיע בחדרי כושר, כאשר רבים חשים שהם הולכים לאיבוד וזקוקים לליווי שיעניק להם תמיכה, יעורר בהם מוטיבציה ויתאים את התרגילים ליכולותיהם ולרצונותיהם. לאלה עשויי להתאים שיטת אימון אישית, עם מדריך מקצועי שילווה אותם צעד אחד צעד, תוך הקשבה לגוף ולנפש.

מאמנים אישיים, שהפכו למאוד פופולאריים עוד לפני הקורונה וסגירת חדרי הכושר, צועדים יד ביד עם המתאמנים בדרך שלעיתים היא קשה פיזית ונפשית עד לקבלת התוצאה, בין אם מדובר בשיפור היכולות וכושר הגופני ובין אם מדובר בעיצוב הגוף והרזייה.

מה מציעים המאמנים האישיים, באילו שיטות הם עובדים וכיצד הם מצליחים לדרבן את המתאמנים ולגרום להם להתאהב בפעילות גופנית? הכירו את לירון רדעי – EMS PRO, פבל אייניס - Power Up, רזי בן ורם רון.

לירון רדעי – EMS PRO

שיטת האימון: EMS הוא אימון כושר מהפכני שפועל באמצעות גירוי חשמלי של השריר. זאת, לצורך השגת מטרות שונות בתחום הכושר הגופני. האימון הומצא על ידי סוכנות החלל, כמענה לצורך לשמור על כושרם הגופני של אסטרונאוטים בחלל. השיטה מיושמת בהצלחה במתאמנים רבים ברחבי העולם, לחיזוק ובניית שרירים, ואף משמשת ככלי טיפולי ושיקומי בפציעות ספורט שונות. EMS נכנסה לראשונה לישראל לפני כשבע שנים ומאז הפכה לאחת משיטות האימון הפופולאריות בקרב מתאמנים המעוניינים בתוצאות מהירות במינימום השקעה.

"אחרי שנחשפתי לשיטה וראיתי את התוצאות המדהימות שהצלחתי להשיג בעזרתה – חיזוק שרירי הבטן, חזה וגב, החלטתי לפתוח את הסטודיו ולאפשר לאחרים להגיע למקסימום תוצאות", אומר לירון רדעי, המציע אימונים אישיים בסטודיו שלו שבגבעתיים - EMS PRO, עם התחייבות לתוצאות.

תוצאות מהירות במינימום השקעהצילום: לירן קורדובה

איך עובדת השיטה: האימון בשיטת EMS מתקיים אחת לשבוע, ונמשך 20 דקות. המתאמן לובש וסט ורצועות לידיים ולרגליים, כאשר אל הווסט נשלחים פולסים חשמליים בעצימות נמוכה. "באימון EMS כל הגוף עובד. היתרון של השיטה טמון בעובדה שהיא מתאימה לכלל האוכלוסייה ולמטרות שונות – החל מחיזוק שרירים, ירידה במשקל, חיזוק רצפת אגן לאחר לידה ועוד, תוך התאמה ליכולות הגופניות של המתאמן", מסביר לירון.

לדבריו, מדובר בשיטת אימון יעילה המאפשרת תוצאות מהירות, במינימום זמן. "אימון EMS אחד שווה ערך לארבע שעות במכון כושר, מבחינת עצימות העבודה על השריר והתוצאות", הוא מדגיש. לירון מוסיף כי העובדה שהאימונים קצרים ומתקיימים אחת לשבוע, הופכת את השיטה למתאימה במיוחד עבור אנשים עסוקים שאין להם פנאי לשילוב פעילות גופנית בשגרת החיים שלהם.

על מה אני לא מוותר: "חשוב לי להתאים את האימון ליכולות המתאמן, ולא לדחוק אותו מעבר לאפשר. העובדה שהאימון הוא אישי מאפשר לי להעניק את מלוא תשומת הלב למתאמן".

האימון בשיטת EMS מתקיים אחת לשבוע, ונמשך 20 דקותצילום: לירן קורדובה

מה אני תמיד מזכיר למתאמנים: "אימונים בשיטת EMS הם לא קסם. כמו כל פעילות גופנית, על מנת להגיע לתוצאות מקסימליות חשוב להקפיד על אורח חיים בריא ותזונה נכונה".

טיפ למתחילים: "התמדה היא קריטית על מנת להגיע תוצאות. אימון של EMS פעם בתקופה לא יוביל לשינוי משמעותי. לכן לירון ממליץ להתמיד ולהגיע לאימון אחת לשבוע. אחת הדרכים להבטיח התמדה היא באמצעות רכישת חבילה של שמונה אימונים לפחות".

לירון רדעי - EMS PRO
טלפון: 052-6224210
למעבר לאינסטגרם>>>

------------------------------

פבל אייניס - Power Up

"האהבה לספורט תמיד בערה בי מבפנים, היה לי ברור שאני צריך להתמקד בתחום", מספר פבל אייניס, בעל הסטודיו Power Up לאימוני כוח בנתניה, ומי שהשתתף שלוש פעמים בתחרות מר ישראל בקטגוריה טבעית. את הסטודיו פתח בפבל במקביל לעבודתו כמהנדס בחברות ההייטק המובילות בארץ, עד שלבסוף בחר להתמקד רק בדבר שהוא הכי אוהב.

שיטות אימון: סטודיו Power Up מציע אימוני כוח, Hiit , ARMRAP ומוביליטי – אימון תנועתיות שעובד על שיפור טווחי התנועה של הגוף, הפחתת כאב, קשר מוח שריר וגמישות. צוות הסטודיו כולל שני מאמנים מוספים מלבד פבל, עדי פהימה ויקיר נעים, כולם בעלי הכשרה, ותק של שנים בתחום ואהבה גדולה לתחום הכושר. חלקם הינם בעלי הכשרה נוספת בתחום הפיזיותרפיה והתזונה, כך שכל מאמן מביא כמו ערך מוסף למתאמנים. בסטודיו שמים דגש געל טכניקה. לכן, מתאמנים מתחילים בסטודיו לוקחים חלק בסדנה בה הם לומדים את יסודות אימוני הכוח ועקרונות לאימון נכון.

"אנחנו לא מוותרים ומתעקשים שכל מתאמן יגיע להישגים". פבל אייניס - Power Upצילום: טליה בן אם

Power Up הוא לא עוד סטודיו לאימוני כוח."מתאמני הסטודיו הם חלק מקהילת מתאמנים משפחתית וכל מתאמן חדש מתקבל בברכה", אומר פבל, ומציין כי האימונים מתקיימים בקבוצות של עד 10 אנשים תחת הדרכה הדוקה של מאמן, המעניק דגשים במהלך האימון.

הסטודיו מציע שירותים נוספים לכל מתאמן שמעוניין לסגל לעצמו אורח חיים בריא. במסגרת זו צוות הסטודיו כולל גם דיאטנית קלינית, המסייעת למתאמנים בבניית תפריט מותאם להם אישית ולמטרות האימון, המבוסס על בדיקות דם. למתאמנים שזקוקים לשחרור שרירים לאחר אימון, מציע הסטודיו מעסה ספורט שמגיע לבית המתאמן.

בנוסף, לאלה שמחפשים ערך מוסף, צוות הסטודיו מפרסם מדי יום ראשון סרטון הדרכה לקהילת המתאמנים, בנושאים משתנים כמו ביצוע נכון של תרגילים, טיפים להתנהלות נכונה באימון, טיפים לבניית אורח חיים, גיוס מוטיבציה לאימון ואף משלב הרצאות העוסקות בתזונה, NLP, פציעות ספורט ועוד.

"מתאמני הסטודיו הם חלק מקהילת מתאמנים משפחתית". פבל אייניס - Power Upצילום: ירדנה אייניס

על מה אני לא מוותר: "אנחנו מאמינים שהתמדה היא המפתח להצלחה ולתוצאות", אומר פבל. לכן, צוות הסטודיו יוצר קשר טלפוני עם כל מתאמן שלא מגיע לסטודיו, על מנת להבין מה הסיבה להעדרות ולעודד את המתאמן לעשות מאמץ ולהגיע. "אנחנו לא מוותרים למתאמנים שלנו ומתעקשים שכל מתאמן בסטודיו יצליח ויגיע להישגים", מוסיף פבל.

מה אני תמיד מזכיר למתאמנים: "המטרה שלנו היא לסייע לאנשים לחיות טוב יותר ובריא יותר. חשוב שכל מתאמן יידע שאורח חיים בריא הוא לא ההפך של הנאה בחיים".

טיפ למתחילים: "אל תחפשו תוצאות מהירות. תלמדו היטב את הבסיס, תתאמנו חזק ואל תוותרו לעצמכם".

פבל אייניס - Power Up
כתובת: האמנות 8, בית הגפן, נתניה
טלפון: 052-3462043
למעבר לפייסבוק>>>

---------------------

nullרזי בן – מאמן כושר

רבים מהאנשים חווים את הבלבול הגדול שנוצר מעומס מידע, שיטות והצעות שונות ברשתות, אותן "הבטחות" שאמורות להוביל אותם למקום טוב יותר. אבל בחיים כמו בחיים אין קסמים, ואנו צריכים ללמוד לסגל לעצמנו את המחויבות הנדרשת כדי להגיע לתוצאות. בכדי לוודא שתצליחו במשימה – נסו להיעזר בליווי מקצועי לאורך הדרך.

רזי בן הגיע ממקום מאוד רחוק מעולם הכושר. כילד במשפחה חרדית, בסביבה ללא שום קשר ומודעות לספורט, תזונה ואימונים, הוא התקשה מאוד להעלות מסת שריר ולחיות בצורה בריאה. רזי יודע איך זה מרגיש להתחיל ללא שום בסיס. לאחר אינספור דיאטות, שיטות שונות, קורסים, הסמכות, לימוד עצמי ובעיקר פרקטיקה - הוא מצא את הדרך הטובה ביותר לעזור ללקוחות שלו לסגל לעצמם אורח חיים בריא, לשנות את הגוף, את אורח החיים שלהם ובעיקר לשמור על התוצאות להמשך החיים.

"אני לא אוותר על בטיחות המתאמן"צילום: אדריאנה בילבאו

רזי, מאמן כושר אישי, מאמן בסטודיו בוטיק בתל אביב, שם דגש עיקרי על אימוני כוח וחיטוב הגוף ועושה הכל כדי להוביל את המתאמנים שלו לתוצאות הטובות ביותר.

שיטת האימון: האימונים עם רזי מבוססים בעיקר על כוח - משקלים והתנגדות ומותאמים באופן אישי לכל מתאמן עם רמת הכושר שלו, מבנה הגוף והתנועתיות הנכונה לו/ה. ניתן להתחיל שינוי עם תכנית הליווי האישית והייחודית של רזי, המשלבת אימוני כוח, ייעוץ צמוד, סרטוני הדרכה מפורטים, הכוונה תזונתית, שיחת מעקב שבועית, תמיכה ושירות 24/7.

Back Squat | סקוואט כנגד מוטקרדיט: Razi Ben Fitness

איך עובדת השיטה: תחילה, המתאמן ממלא שאלון מפורט אודות בריאותו והעדפותיו התזונתיות ומגדיר יעד אליו הוא רוצה להגיע (ירידה במשקל/העלאת מסת שריר). לאחר מכן, רזי בונה ללקוח תכנית חצי שנתית המקיפה את כלל התחומים הנדרשים להצלחה – תזונה יומית, תכנית אימונים מדויקת, דגשים לכל תרגיל ואימון ושירות אישי צמוד בכל מה שקשור לכושר ותזונה. התכנית נכתבת בהתאמה עבור הלקוח ומתעדכנת מעת לעת ולפי התקדמותו של המתאמן.

על מה אני לא מוותר: "על בטיחות המתאמן, בשאיפה להגיע לתוצאה בצורה בטוחה ונכונה ללא קיצורי דרך וגימיקים, תוך כדי הקניית ידע שנשאר אצל המתאמנים שלי להמשך החיים".

מה אני תמיד מזכיר למתאמנים: "צריך להתחיל בקטן. להתחיל עם 10 דקות אימון ואז לעלות ל-20 דקות אימון וכן הלאה. אל תנסו להשיג הכל או כלום. צעד קטן שתיקחו עכשיו, שאולי נראה חסר משמעות, יקדם אתכם לשינוי גדול בהמשך הדרך שלכם".

טיפ למתחילים: "שימו דגש על אימוני כוח בשילוב מאזן קלורי שלילי. אימוני כוח יעזרו לכם לבנות מסת שריר בגוף, דבר שיוביל ליעילות מטבולית, לירידה איכותית יותר במשקל ולבניית גוף חטוב וחזק יותר".

רזי מסכם: "אל תבזבזו את הזמן ותעשו אירובי כדי לרדת במשקל. אין צורך להגזים עם הפעילות האירובית מעבר לנדרש. בנוסף, וודאו שצריכת החלבון היומית שלכם היא מעל ל-1.5 גרם לכל ק”ג גוף. לצורך עלייה במסת השריר וודאו שתכנית האימונים שלכם בעלת נפח מספק (10 - 20 סטים שבועיים לכל קבוצת שריר) ושהמאזן הקלורי היומי שלכם חיובי".

רזי בן – מאמן כושר
בדיקת התאמה לתכנית הליווי האישית של רזי >>
ערוץ היוטיוב של רזי >>
דף האינסטגרם של רזי >>

ליצירת קשר בוואטסאפ >>
טלפון: 055-7119376

--------------

nullרם רון - מאמן בשיטת קרוספיט

רם רון הוא המנהל המקצועי של מועדוני הקרוספיט בעמק יזרעאל: "קרוספיט עפולה", "אימונים בעמק" ושל סניף הכושר הווירטואלי YV Fitness. רם מתאמן, מאמן ומתחרה באליפויות קרוספיט החל משנת 2011.

אליפות ישראל 2017 צילום: צולם ע"י קינן ואנונו

מה זה בעצם קרוספיט: שיטת האימון "קרוספיט" התפתחה בארה"ב בראשית שנות ה-2000 והגיעה לארץ לפני קצת יותר מעשור. "המטרה העיקרית של הקרוספיט היא לשפר את כלל מרכיבי הכושר הגופני שלנו ובעצם להביא כל אדם לרמתו הגופנית הגבוהה ביותר", מדגיש רם.

האימונים מתבצעים בקבוצות אך מכיוון שכל מתאמן מקבל את ההתאמות בדיוק בשבילו החוויה היא של אימון אישי וכל אחד בתוך הקבוצה מתקדם בקצב שלו. "הדגש המרכזי שלי בבניית תוכנית האימונים היא על הגיוון, השילוב של תרגילים מעולמות ספורט שונים כמו התעמלות קרקע, הרמת משקולות ואתלטיקה קלה באותו האימון גורם לפיתוח כלל היכולות הגופניות של המתאמנים, ולא פחות חשוב - יוצר עניין ואתגר בכל אימון מחדש, כך למתאמנים אף פעם לא משעמם ותמיד מלהיב להגיע למועדון".

אימוני הקרוספיט קצרים, מגוונים ואינטנסיביים ובאותו האימון ניתן לבצע תרגילים אירוביים, תרגילים עם משקולות ותרגילי משקל גוף. "המטרה אליה אנו שואפים היא לבצע את התנועות בצורה היעילה ביותר. השימוש בתנועות פונקציונאליות מעולם הקרוספיט משפר אצל המתאמנים את פעולות היומיום והופך אותן לפשוטות יותר. הכיף הכי גדול שלי זה לשמוע ממתאמן שפתאום, בלי שהוא שם לב, נעלמו כאבי הגב מהם סבל או שמאז שהצטרף אלינו הוא כבר לא מפחד להרים משאות כבדים או כל פעולה פיזית שפעם חשש אפילו לנסות".

אם הגעתם להתאמן, כבר עשיתם צעד. רם רון.צילום: קרוספיט עפולה

על מה אתה לא מוותר למתאמנים שלך: "על ביצוע נכון של התנועות. קודם כל לומדים תנועה ורק אחר כך ניתן להוסיף משקל".

מה אני תמיד מזכיר למתאמנים: "אם הגעתם להתאמן, כבר עשיתם יותר ממי שבוחר לשבת על הכורסא. לא חשוב כמה אתם עושים באימון, זה עדיף מאשר לא לעשות כלום. כל עשייה ופעילות היא מבורכת".

טיפ למתחילים: "לתת צ'אנס אמיתי, לסמוך על התוכנית לאורך זמן וכמובן לא לשכוח ליהנות מהדרך שאתם עושים. זה כיף להתחיל משהו חדש, כאשר התוצאות לא יאחרו לבוא ויגרמו לכם להתמיד ולא להפסיק".

רם רון - מאמן בשיטת קרוספיט
מעבר לאתר >>