iCount: ניהול חכם לעסק, מכל מקום

iCount מפשטת את ניהול העסק שלכם על ידי שלוש אפליקציות משלימות שמציעות את כל הפתרונות הנחוצים לניהול יעיל וחסכוני, משעון נוכחות, דרך ניהול הוצאות ועד לקופה רושמת דיגיטלית

גלי לויטה לייבוביץ
תוכן שיווקי
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
אפליקציית ICount
גלי לויטה לייבוביץ
תוכן שיווקי

ניהול עסק, במיוחד בתקופה של ריחוק חברתי ועבודה מהבית, יכול להיות מאתגר, יקר ומורכב. iCount היא מערכת לניהול העסק שכוללת את כל הפתרונות הנחוצים לניהול חכם, יעיל וחסכוני. המערכת מבוססת על ממשק אחד שמציג את הנתונים הנדרשים בהתאם לצרכים ולפרמטרים הנחוצים לעסק, כך שהמחיר הסופי שתשלמו נגזר אך ורק מהפונקציות הנבחרות.

מערכת iCount כוללת שלוש אפליקציות, שמבוססות על אותו בסיס נתונים: iCount – שמשלבת פונקציות כדוגמת חשבוניות ירוקות, סליקת אשראי, ניהול הוצאות, מלאי, ניהול פרויקטים CRM ועוד; Punchio – אפליקציית שעון נוכחות המאפשרת דיווח נוכחות ומידע על פעילות מול הלקוחות ישירות מהמכשיר הסלולרי, בכל זמן ומכל מקום. בסוף התהליך מונפק דוח המשקלל את הנתונים, ומאפשר חישוב שכר והסבה למסמך חיוב לקוח בו בזמן; ו-POS (Point of sale) - ממשק "קופה רושמת" לשימוש בטאבלט (אנדרואיד ובקרוב גם אייפד), שמיועד לשימוש בנקודות מכירה פיזיות.

"המעבר לעבודה מהבית בתקופת הקורונה רק מחזק את הצורך במערכת מסוג זה", אומר מני מילשטיין, מייסד ומנכ"ל החברה. "לראיה, שילשנו את כמות המשתמשים במערכת שעון הנוכחות שלנו בשנה האחרונה. כיום המערכת שבנינו נותנת שירות ליותר מ-45 אלף עסקים בישראל, החל בעסקים קטנים וכלה בחברות גדולות ומלכ"רים".

אפליקציות iCount ניתנות להורדה ב-Google play וב-app store. התנסות חינם ל-45 ימים