שטראוס+: להפוך את הקניות השבועיות להטבות

האפליקצייה הוותיקה משתדרגת בטכנולוגיה חדשנית שמאפשרת לקבל, בתמורה לנקודות הנצברות בה, שוברי קנייה למגוון רשתות מזון גדולות

גלי לויטה לייבוביץ
תוכן שיווקי
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
אישה עם עגלת קניות
גלי לויטה לייבוביץ
תוכן שיווקי

משבר הקורונה השפיע על הרגלי הצריכה של הישראלים, כמו גם על סל המוצרים המשפחתי. במטרה לתגמל את הצרכנים ולתת מענה לצורכיהם עדכנה חברת שטראוס את אפליקציית שטראוס+, שהושקה לפני כשנתיים וחצי ולה כבר חצי מיליון משתמשים. בזכות טכנולוגיה חדשנית ובנוסף להטבות ולמתנות שסופקו עד כה, מעתה ניתן לקבל בתמורה לנקודות שצוברים באפליקציה שוברי קנייה למגוון רשתות, כגון: רמי לוי, שופרסל, ויקטורי, יינות ביתן, מגה בעיר, שוק מהדרין ועוד. לשטראוס יש פורטפוליו עשיר של מוצרים, הכוללים גם את מוצרי המחלבה, יוטבתה, סלטי אחלה, יד מרדכי ועלית. "משפחה ממוצעת משלבת 7-10 מוצרי שטראוס בעגלת הקניות השבועית שלה, מה שמאפשר צבירת נקודות בקלות ובזמן קצר", מסבירה צחית אלדשטיין, מנהלת חוויית לקוח ומועדון שטראוס+.

מעתה ניתן לקבל בתמורה לנקודות שצוברים באפליקציה שוברי קנייה למגוון רשתות

איך זה עובד? בסיום הקנייה מצלמים את החשבונית דרך האפליקציה, שמזהה את מוצרי שטראוס שנרכשו. כל מוצר שטראוס שווה ל-100 נקודות. צוברים נקודות, ובכל רגע נתון ניתן לממש מגוון הטבות ושוברי קנייה לסופר.

"חשוב לנו לעזור בנטל של הקניות וגם לתת ערך מוסף לצרכנים שבוחרים בנו. כך אנחנו בעצם אומרים תודה ויכולים לנהל שיח ישיר עם הצרכנים שלנו", מסכמת אלדשטיין.

לקראת החגים שטראוס+ מעודדת גם תרומה לקהילה, על ידי הורדת תמחור הנקודות של חבילות השי ומתן אפשרות לתרום את הנקודות לנזקקים