מעצבים את הבית בלי לצאת מהבית

למצוא את מעצב הפנים המתאים ביותר לעיצוב הבית שלכם, לחבר אתכם לספקים המתאימים, ולעמוד במסגרת התקציב שהקדשתם למטרה. המיזם החדשני NewRoom – מנגיש למענכם און ליין את עולם העיצוב

ענת יפה, תוכן מקודם
תוכן מקודם
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
סלון
המיזם החדשני NewRoom – מנגיש למענכם און ליין את עולם העיצובצילום: עיצוב: מלי הלוי ויפית בן עמי, צילום: סוזי לוינסון

"אדם ממוצע עושה שינויים בביתו אחת לכמה שנים. תהליך משמעותי שבמסגרתו פרטים מקצועיים רבים אינם מוכרים לו", אומרים רו"ח ריקי אלבז ואיתן טיש. "הוא לא יודע לדוגמה עד כמה ספק מסוים אמין, שירותי ומתאים לצורכיו, הוא לא מכיר ויודע מה טרדני, ולכן חשובה כאן יד מכוונת - מעצב שיבחר עבורו את הספקים והמוצרים המתאימים ביותר". 

אלבז וטיש, ממייסדי המיזם האינטרנטי NewRoom, הגיעו למסקנה בדבר הצורך הזה בעקבות נסיונם האישי. "הרעיון נולד כשרצינו לעצב את הסלון וחיפשנו פיתרון אונליין ללא פגישות וימי קניות", מספרת אלבז. "עבודת המיון בחיפוש אחר מעצב/ת פנים, התבררה כתהליך מסובך וקשה,  כי לכל אחד יש סגנון עבודה שונה, טעם שונה ומחיר שונה, והקושי הכי גדול הוא שלא ברור מה הולכת להיות בסוף התוצאה". 

למצוא את מעצב הפנים המתאים ביותר לעיצוב הבית שלכם, לחבר אתכם לספקים המתאימים, ולעמוד במסגרת התקציב שהקדשתם למטרהצילום: עיצוב: זוהר אוליאל | צילום: אורית ארנון

מצוידים בתובנה הזו יצאו אלבז וטיש לדרך והקימו לפני כשנה את החברה NewRoom, שכבר מציגה נתונים מרשימים עם יותר מ-1,000 מעצבים וספקים וכ-5,000 לקוחות שנרשמו באתר החברה. זאת בנוסף ל-700 פרויקטים שיצאו לדרך, הכוללים תכנון דירות וחללים מסחריים. "הדבר המדהים הוא שברגע שמעצבים אונליין, אין מגבלת מיקום. מצד אחד, חלק מהפרויקטים שלנו בוצעו על ידי מעצבי פנים ישראליים שגרים בחו"ל; מצד שני, עוצבו מספר פרויקטים בעולם על ידי מעצבים מהארץ", מוסיפים המייסדים.

וכיצד זה עובד? שולחים דרך האתר תמונות, סגנון עיצוב מועדף ותקציב, ומקבלים ללא עלות הדמיות ממספר מעצבי פנים, שמתאימים בדיוק לצרכים ולדרישות. בנוסף מקבלים לינק לעבודות קודמות של כל מעצב ודירוג במערכת. לאחר בחירת המעצב מקבלים רשימת פריטים לרכישה והזמנה עד הבית כולל קודי הנחה ייחודיים.

כל מעצבת ומעצב יכולים להצטרף למיזם NewRoom ולקבל חשיפה ללקוחות רבים ללא כל עלותצילום: עיצוב: מלי הלוי | צילום: סוזי לוינסון

בנוסף לטכנולוגיה, בחברה משקיעים רבות במציאת ספקים איכותיים שמתאימים לקהל המיזם, חלקם ספקי בוטיק שלא מוכרים ישירות ללקוח קצה. בנוסף, קיים צוות פיקוח וקשר שוטף עם הספקים, כולל מעקב על ניסיון הלקוחות והמעצבים.למרות המחירים הטובים, לקוחות החברה מקבלים בנוסף קודי הנחה לרכישת המוצרים והזמנתם. 

המיזם המצליח עונה למעשה על פתרון שתי בעיות הקיימות כבר שנים בתחום העיצוב: מצד אחד, קהל לקוחות עצום המבקש לחיות בבית מעוצב, אבל עד היום לא חווה פתרון נגיש, קל וזול לעיצוב עם מעצב פנים; מצד שני, אלפי מעצבי פנים מוכשרים החולמים לעבוד בתחום אך מתקשים בשיווק, בפרסום ובניהול עסק. הפתרון הייחודי של NewRoom משלב בין נגישות המעצב ללקוח לבין כלים טכנולוגיים שפותחו לרשות המעצבים ומאפשרים חיבור מהיר ואיכותי לקהל לקוחות פוטנציאליים. 

מבחינת המעצבים, מדובר בפלטפורמה לחשיפה, לצבירת לקוחות וגם התנסות בעבודה מהבית, בשיטה חדשנית ויעילה. כל מעצבת ומעצב יכולים להצטרף למיזם NewRoom ולקבל חשיפה ללקוחות רבים ללא כל עלות. העבודה היא מהבית, אונליין, ללא צורך להשקיע בשיווק, בקידום ובפרסום. בנוסף, מקבלים המעצבים תמיכה מקצועית, כלים טכנולוגיים להכנת הדמיות בקלות ובמהירות, תמיכה בניהול פרויקטים, הסכמים מעולים מול הספקים וסדנאות הכשרה. 

ינאי פרישר גוטמןצילום: יהודית הופמן

אחד משותפי המיזם הוא מעצב הפנים המוכשר ינאי פרישר גוטמן, המביא עמו חזון לבניית דור חדש של מעצבים: חדשניים יותר, שיווקיים יותר, שמטפלים בקהל ענק שלא טופל עד היום. ינאי מעביר סדנאות אישיות ואינטימיות למעצבי המיזם, ושם מעביר להם את הידע והניסיון העשיר שצבר. עד היום הושקעו במיזם כארבעה מיליון שקלים והחברה נמצאת בסבב גיוס להרחבת הפיתוח הטכנולוגי מחד ופעילות בשווקים נוספים מאידך.

לפרטים נוספים היכנסו לאתר NewRoom >>>

בחזרה למגזין אדריכלות ועיצוב פנים >>>