מועדון לקוחות BSH: חוויות משותפות לאורך שנים

מועדון הלקוחות של BSH, היבואן הרשמי של מוצרי החשמל הביתיים של בוש, סימנס וקונסטרוקטה, שם לו למטרה ללוות את חברי המועדון, בדומה למוצריו, במשך שנים רבות

עינב בן יהודה
תוכן שיווקי
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מטבח מאובזר
עינב בן יהודה
תוכן שיווקי

ממכונות כביסה למקררים, משואבי אבק לבלנדר מוט - רכשתם מוצרי חשמל ביתיים של בוש, סימנס או קונסטרוקטה? אתם זכאים להצטרף למועדון הלקוחות של BSH ללא תשלום ואף לקבל חודש נוסף של אחריות למוצר במתנה. מועדון הלקוחות, המנוהל ומופעל על ידי חברת הפרסום וניהול הדאטה אטומי, מאפשר ללקוחות להפיק את מקסימום התועלת וההנאה מהמוצרים השונים ויוצר עבורם חוויות משמעותיות המעצימות את השימוש במוצר, ממעמד הרכישה ולמשך שנים קדימה.

מיד לאחר ההצטרפות נהנים חברי וחברות מועדון הלקוחות של BSH ממידע רחב ומגוון על המוצר שרכשו ומקבלים הסברים נרחבים על הפונקציות השונות שמציע המוצר, הוראות שימוש, טיפים לשימוש יעיל וחסכוני יותר במוצר וטיפים שונים שישדרגו את חוויית השימוש בו. כך למשל, רוכשי מכונות הכביסה של בוש מקבלים הסברים על תוכניות הכביסה השונות, על פונקציות ייחודיות, טיפים לשימוש נכון וחסכוני במכונת הכביסה וסרטוני הדרכה המאפשרים להפיק את המרב מהמוצר. ואילו רוכשי הכיריים והתנורים יקבלו מגוון עצות לשימוש נכון במוצר, מידע על טכנולוגיות הניקוי ומגוון מתכונים טעימים המותאמים לאופי הבישול של הלקוח.

יחס אישי לכל חבר וחברה

במועדון הלקוחות של BSH שואפים להכיר את החברים לעומק על מנת להעניק להם מידע והטבות בעלות ערך עבורם באופן אישי. "אנחנו אוהבים לדבר עם הלקוחות שלנו ולהעניק להם את היחס האישי המגיע להם", מסביר יאיר רוזן, מנכ"ל החברה, "המטרה העיקרית שלנו היא להכיר את חברי המועדון כמה שיותר, ולהבין למה הם מצפים מהמוצרים שלנו. לדוגמה, האם הלקוח נוהג לבשל או בעיקר לחמם אוכל מוכן, רק לעצמו או לכל המשפחה? בהתאם לזה אנחנו מעניקים את המידע הרלוונטי, כדי שהשימוש במוצר יהיה האופטימלי עבורו".

חברות ארוכת שנים

המאפיין המשותף למותגים השונים של BSH הוא ששלושתם מציעים מוצרים שרכישתם מתבצעת אחת לכמה שנים והם מוחלפים לעתים רחוקות, אך עם זאת, הפונקציונליות שלהם עבור הצרכן משתנה ומתפתחת עם השנים. כך למשל, זוג צעיר שרכש מכונת כביסה לבית החדש משתמש בה אחת לשבוע לכיבוס הבגדים, אך כשמגיע הילד הראשון צורכי הבית משתנים, ואותה מכונת כביסה נדרשת לספק צרכים אחרים. מועדון הלקוחות יודע להתפתח ולגדול עם חבריו, ולהתאים את המידע והטיפים לצורכיהם המשתנים.

העצמת חוויית השימוש במוצר

היחס האישי מתבטא בהתאמת המסרים וההטבות לכל חבר מועדון בהתאם להעדפותיו האישיות, במטרה ליצור חוויות המשלימות את חוויית השימוש במוצר. "אנחנו מבחינים בין כל חבר וחברה, ומתאימים את המסרים לצרכיו ורצונותיו של חבר המועדון", מספר רוזן. "בחג החנוכה, למשל, חברי המועדון הוזמנו להשתתף בפעילות במסגרתה סיפרו על הנס הקטן שלהם, והסיפורים המרגשים ביותר קיבלו מארז סופגניות מהודר של הקונדיטור מיקי שמו. בפסח העניק המועדון לאחד החברים סידור מקצועי של המטבח לקראת החג על ידי חברה מובילה לסידור וארגון בתים. השאיפה שלנו היא להעניק לחברים חוויות ייחודיות שאינן בהכרח מבוססות רכישה", מסכם רוזן, "ופשוט לפנק אותם ולהודות להם על החברות במועדון".

למידע נוסף לחצו כאן >>