קיה נירו פלאג-אין: כובשים את השוק

קיה נירו הוא רכב הפנאי הנמכר בישראל, כשגרסת הפלאג-אין (PHEV) משדרגת את התמורה ומאפשרת נסיעה על חשמל בלבד בלי חרדת טווח

יואב קווה
תוכן מקודם
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
קיה נירו פלאג-אין
יואב קווה
תוכן מקודם

עם הצלחה קשה להתווכח. מאז שקיה נירו היבריד הושק בישראל הוא הפך להיות רכב כה אהוב ופופולרי, עד שאת 2019 הוא סיים במקום הראשון בקטגוריית רכבי הפנאי, ועל פי הנתונים המצטברים מתחילת 2020, גם השנה הוא ידורג במקום הראשון.

הסיבה להצלחה הזו היא שילוב מוצלח של רכב פנאי אופנתי, אבזור עשיר ויחידת כוח יעילה וחסכונית. בהמשך קיה הוסיפה לנירו גרסת פלאג-אין (PHEV), שמאפשרת נסיעה על חשמל בלבד, והפכה את העסק לאטרקטיבי יותר. כעת גם גרסה זו צוברת פופולריות, ומתחילת השנה זהו הרכב ההיברידי פלאג-אין הנמכר בישראל.

אפשרות טעינה משקע רגיל לחלוטין, אפילו ביתי, ויכולת נסיעה על חשמל בלבד ללא חשש מחרדת טווח

קיה נירו פלאג-אין זהה לנירו ההיברידי הרגיל אך עם שתי תוספות משמעותיות: אפשרות טעינה משקע רגיל לחלוטין, אפילו ביתי, ויכולת נסיעה על חשמל בלבד ללא חשש מחרדת טווח. 3-4 שעות של טעינה מספיקות לטווח של 49 ק"מ על חשמל בלבד (לפי תקן WLTP המחמיר), ואפילו 65 ק"מ אם עיקר הנסיעה היא עירונית - יותר מהממוצע הישראלי של בית-עבודה וחזרה. ולמי שיש שקע טעינה גם במקום העבודה יכול להטעין את הכוח שאבד מהמצברים כדי להבטיח שגם את שאר סידורי היום יספיק לעשות על זרם החשמל. כשהחשמל בכל זאת נגמר אין חשש - מנוע ה-1.6 ליטר בנזין והמנוע החשמלי ימשיכו לספק 141 כ"ס ואת הביצועים המצוינים שהתרגלנו לקבל מהנירו ההיברידי. גם צריכת הדלק דומה להיברידי, אלא שבנירו פלאג-אין יש להפחית את סביבות 50 הקילומטרים הראשונים שבוצעו על חשמל בלבד, כך שהממוצע הרשמי הוא צריכת דלק של 76.9 ק"מ לליטר.

נירו פלאג-אין משלב את הטוב מכל העולמות בלי הצורך להתפשר. לא רק שהוא מעוצב נכון, הוא גם מציע את אותה רמת נוחות גבוהה, השקט המופתי בתא הנוסעים, האיכות ורשימת האבזור שיש בנירו ההיברידי, כולל מולטימדיה מקורית בעברית עם מסך מגע בגודל 8 אינץ', תאימות Apple Carplay ,AndroidAuto, ניווט WAZE, עם כניסות USB ו-AUX,לוח מחוונים מוקרן בגודל 7 אינץ' עם תצוגה מתחלפת, מפתח חכם לכניסה והתנעה, ריפוד עור משולב בד, בקרת אקלים, תאורת אווירה במגוון צבעים לבחירה, בלם חניה חשמלי כולל Auto Hold, חיישני חניה מקוריים ועוד. על הבטיחות המתקדמת מופקדת טכנולוגיית Drive Wise של קיה, שכוללת בלימה אוטונומית בחירום כולל זיהוי הולכי רגל (עד 80 קמ"ש), התרעה ותיקון סטייה מנתיב כולל שמירה על מרכז הנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית עד לעצירה מלאה כולל יכולת עקיבה אחרי הרכב מלפנים גם כאשר אין סימון נתיב ברור, תאורה אדפטיבית (מעבר אוטומטי בין אורות גבוהים "לרגילים") והתרעת ערנות נהג.

לוח שעונים דיגיטלי בגודל 7 אינץ'

מחירו של נירו פלאג-אין עומד על 149,900 שקל לרמת אבזור LX ו-152,900 שקל לרמת גימור EX המאובזרת יותר. המחיר כולל כבל טעינה לשקע ביתי (מוד 2) ואחריות של חמש שנים למערך החשמלי (האחריות ניתנת להרחבה לעד 10 שנים או 200,000 ק"מ בעלות סמלית של 250 שקל בשנה).

במחירים שכאלה, ועם תמורה כל כך טובה, לא פלא שקיה נירו הפך לדגם כל כך מרכזי בשוק הישראלי, ושגרסת הפלאג-אין היא הנמכרת ביותר מסוגה.

קיה נירו PHEV 1.6
מחיר: החל מ-149,900 שקל
מנוע והנעה: היברידי, קדמי
תיבת הילוכים: אוטומטית, מצמד כפול, 6 הילוכים
נפח מנוע בנזין: 1,580 סמ"ק
הספק מרבי: 105 כ"ס ב-5,700 סל"ד
מומנט מרבי: 15.0 קג"מ ב-4,000 סל"ד
הספק משולב: 141 כ"ס

לנסיעת הדגמה ולפרטים נוספים >> לחצו כאן

להצעת מחיר והטבת אונליין >> לחצו כאן

חזרה למדור

לחצו על הפעמון לעדכונים בנושא: