תוכן, דיגיטל, חדשנות

שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
חדשנות

לדקלם מתוך שינה את המשפט התוכן הוא המלך – זה כולנו כבר יודעים. לדבר על כמה התוכן השיווקי חשוב לבניית הנכסים הדיגיטליים של כל לקוח, קטן כגדול, כולנו מקפידים תמיד, אפילו בהפסקת קפה.

איך עושים תוכן טוב? אה, גם את זה כולנו יודעים – מוצאים כתב ממש איכותי ומקצועי, מדברים בדיוק בשפה של קהל היעד (אותו כבר הגדרנו ואיתרנו), גורמים לו להתרגש ולחשוב, יוצרים הנעה חכמה לפעולה ומאחסנים הכל תחת מותג אמין, חזק, וכזה שנתפס כבעל ערכים דומים למותג המפורסם.

 אז איך בכל זאת מחדשים? נותנים לי יד, חזק, וקופצים רמה אחת למעלה לשלב הבא: עמוד כתבת פרימיום.

תגללו, תראו איזה יופי

צילום: Dreamstime

למי מתאים הפורמט הכי חדשני ויפה בשוק?

לעולם התיירות, פה מתחיל החלום על החופשה הבאה. אני כבר חולמת על תאילנד

צילום: Dreamstime

לעולם האוכל, זה אחד הדברים שמצטלמים הכי טוב. תודו שאתם כבר רעבים

צילום: Dreamstime

לעולם החי, ועולם הילדים. שניהם חמודים מאוד. לפעמים נושכים אבל חמודים

צילום: Dreamstime

לעולם העיצוב והנדל"ן

צילום: Dreamstime

לעולם הרכב, בואו תראו כמה הג'יפ שלכם גדול ויפה

צילום: Dreamstime

אז פעם הבאה שאתם רוצים לעשות תוכן, תנו לי יד ונקפוץ למעלה.