קוקה- קולה: המשקה הקלאסי שממשיך לחדש
עשרות שנים פועל מותג "טעם החיים" בישראל ומציג טעמים חדשים ומסקרנים לצד המותגים הוותיקים והמוכרים

קוקה-קולה הוא אחד מהמותגים האהובים והפופולריים בעולם. למעשה, בכל יום מוגשים מעל לשני מיליארד משקאות של החברה ברחבי העולם. גם כאן בישראל הוא נחשב לאחד מהמותגים האהודים ביותר בקרב כלל הציבור.
הכל התחיל כשבשנת 1886 ג'ון פמברטון, רוקח מאטלנטה, החליט לרקוח משקה חדש ויצר סירופ שחור ומתוק. הוא לקח את הסירופ החדש אל בית מרקחת בשם "ג'ייקובס", שם הסירופ עורבב עם מים מוגזים, נמזג על קרח גרוס, ונמכר במחיר של חמישה סנט לכוס. פרנק רובינסון, שהיה מנהל החשבונות של פמברטון, חשב שכדאי להעניק למשקה שם קליט והציע את השם "קוקה-קולה". אותו רובינסון, אגב, גם אייר בכתב ידו את הלוגו המפורסם, שנשאר איתנו עד היום.
לא עבר זמן רב עד שזכויות המשקה התגלגלו לידיו של סוחר בשם אסא קנדלר, שהפך את המשקה הצנוע למותג העל שכולנו מכירים. קנדלר ייסד את חברת קוקה-קולה, פרסם את המשקה החדש על גבי לוחות שנה, מגשים ומפיות, וכבר בתחילת המאה ה-20 קוקה-קולה הפכה למשקה הנמכר ביותר בארצות הברית כולה.
בשנת 1968, לפני 51 שנים, נבנה מפעל קטן עם חזון גדול בעיר בני ברק, שם יצרו את המשקה האהוב. בתחילה, קוקה-קולה נמכרה בבקבוקי זכוכית בלבד, ובשנת 1980 המשקה החל להימכר בפחיות שכולנו מכירים. וכך, המותג קוקה-קולה החל לכבוש בסערה את ליבם של הישראלים ואת שוק המשקאות המקומי, יחד עם משפחת המשקאות זירו, דיאט, וקוקה-קולה פלוס קפה.
בחלוף השנים קוקה-קולה הפכה למותג אהוב ומוכר בקרב הישראלים, שמביא עימו חדשנות ומגוון בלתי פוסק של טעמים מסקרנים. ואפילו היום, כשהיא אחת מהחברות המצליחות בעולם, קוקה -קולה שומרת על אותה נוסחה סודית, אותו לוגו, אותו בקבוק, ואותו טעם על-זמני שאין שני לו. קוקה- קולה הפך עם השנים לאייקון, כחלק ממשי ובלתי נפרד מהתרבות שלנו.