נטלי שירותי רפואה |

השקט הנפשי של הגיל השלישי

מלחצן מצוקה סלולרי עד מדידת לחץ דם באפליקציה ושיחה יזומה מהמוקד: ספקית הטלרפואה הוותיקה, שנותנת שירות למיליון ישראלים בשנה, מגדירה את התחום מחדש בימי הבידוד והקורונה

גיא רונן, תוכן מקודם
תוכן מקודם
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
נטלי, מחברות שירותי הרפואה מרחוק הגדולות והוותיקות בארץ, מספקת למנוייה טיפול רפואי בביתם הן באמצעים טכנולוגיים מרחוקצילום: Shutterstock
גיא רונן, תוכן מקודם
תוכן מקודם

סביבת העבודה, הלמידה מרחוק וחנויות האונליין – אפקט וירוס הקורונה מקצר לא מעט תהליכים חברתיים. בתחום הטלרפואה, ובפרט בטיפול בגיל השלישי והרביעי, האפקט כפול ומכופל. בני קבוצה זו, המוגדרת בסיכון גבוה, נאלצים להסתגר בבתיהם עוד יותר משאר האוכלוסייה, והצורך במתן מענה רפואי בין כותלי ביתם משמעותי במיוחד. גורמי רפואה אף מזהירים שלמרות הסיכון בחשיפה לנגיף, הסכנה באי קבלת טיפול רפואי גדולה לא פחות, שכן מדובר באוכלוסייה בעלת תחלואה כרונית הדורשת ניטור ומעקב קבוע.

נטלי, מחברות שירותי הרפואה מרחוק הגדולות והוותיקות בארץ, מספקת למנוייה טיפול רפואי בביתם הן באמצעים טכנולוגיים מרחוק והן באמצעות מערך גדול בפריסה רחבה של אנשי שטח - רופאים, אחיות, פרמדיקים, חובשים ומטפלים - המגיעים לבית המנוי. כך נמנעת הגעה מיותרת לבית החולים וגם נחסך מהלקוחות זמן התלבטות יקר - האם להגיע למוקד רפואי או להסתפק בטיפול ביתי. המנויים יוצרים קשר עם מוקד רפואי מיומן ומתייעצים עם אנשי מקצוע שבוחנים את מצבם באמצעות המכשור שבבית הלקוח והתיק הרפואי המעודכן. כך מובטחת הגעה מהירה למוסדות הרפואיים במקרה הצורך.

"אנחנו מדברים על טלרפואה כמעט שלושים שנה אבל כעת רואים עד כמה היא חשובה", אומר חיים כהן, סמנכ"ל פיתוח עסקי בקבוצת נטלי שירותי רפואה. "קופות החולים והמבטחים ממליצים על השירות הזה, שבמצבים רבים יכול לחסוך ביקור בבית חולים או מעבר לדיור מוגן". כהן מספר על תגבור מסיבי של הצוותים, פיצול המוקדים כדי להבטיח את בריאות נציגי המוקד והתארגנות חסרת תקדים במטרה לשמור על רציפות בשירות. זאת כשעוד בשגרה מדובר על אלפי עובדים, יותר ממאה אלף אינטראקציות בחודש, 150 אלף מנויים ושירות לכמיליון ישראלים מדי שנה.

מביקור אב בית לתמיכה וליווי ועד ל"דיור מוגן בבית"

השירות של נטלי נתפר לפי צורכי המנוי ומשפחתו. השירות הבסיסי הוא לחצן מצוקה בחדר השינה, בשירותים וליד האמבטיה, וגם לחצן סלולרי לסיוע כשהמנוי מחוץ לביתו. שירות "דיור מוגן בבית" מאפשר למנויים לקבל מעטפת טיפול הוליסטית ומגוונת, בלי שיצטרכו לעזוב את סביבתם הטבעית והמוכרת - מה שלמעשה מבטל את הצורך לעבור לבית אבות, ומספק להם ולמשפחתם שקט נפשי. מתוך רצון לספק פתרון מקיף תחת כתובת אחת למנויים ולבני משפחתם גם במצבים סיעודיים, קבוצת נטלי מפעילה חברת סיעוד גדולה המספקת מטפלות ומטפלים סיעודיים בפריסה ארצית לבתי הלקוחות.

שירות התמיכה של נטלי נעשה באמצעות מוקד מרחוק אך ניתן בבתי הלקוחות כאשר במידת הצורך יגיע איש צוות להדרכה ולמתן שירות בבית המטופל, החל בתחזוקת הבית דוגמת תליית מדף או החלפת נורה בסלון, דרך פעילויות לייף סטייל וכלה בשירותי הסעדה.

בנטלי נוקטים גם פן פרואקטיבי - פנייה יזומה למנוי בעקבות התרעה שהתקבלה במוקד לגביו (חום, לחץ דם, תוצאות בדיקת אק"ג שמבוצעת דרך האפליקציה הייעודית של נטלי בסמארטפון ועוד). נקודה זו היא קריטית בהתחשב בעובדה שסבא, סבתא או ההורים לא תמיד משקפים לנו את מצבם במדויק.

"אנחנו מאמינים ביחסים ארוכי טווח, שמקנים למבוטח ולמשפחה ביטחון ושקט נפשי. מתחילת מרץ 2020, רופאי נטלי ביקרו ביותר מ-20 אלף בתים. אנו מרגישים שהלקוחות שלנו מעריכים את השירות שאנו מספקים ובשביל זה אנו כאן - בימי הקורונה ובכל השנה", מסכם כהן.

להצטרפות ופרטים נוספים לחץ כאן

בחזרה למדור