"היום חשוב לי לשתות קפה מפולים טריים"

מנהלת מיזם קפה חדשני, חוזה שהדבר הגדול הבא בארץ יהיה מעבר לצריכה של פולי קפה טריים בבית וקפה בחליטה קרה מוכן לשתייה (cold brew) ומצליחה להביא את התשוקה שלה לתוך העשייה. פגשנו לקפה את טלי כהן, מנהלת מיזם Beanz café

שירה עדן
תוכן שיווקי
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
טלי כהן
שירה עדן
תוכן שיווקי

Beanz café, המיזם הייחודי של שטראוס קפה, הפך כבר מזמן למותג נחשק, גם עבור צרכנים פרטיים וגם עבור בתי קפה מובילים. בשנה האחרונה, טלי כהן, מנהלת מיזם, למדה איך מנהלים מיזם בסדר גודל כזה מרחוק ותוך כדי הסתגלות מהירה למציאות חדשה, והבינה מה הצרכן הישראלי באמת צריך. בין לבין, היא ממשיכה להביא את התשוקה שלה לתוך העשייה ולא מוותרת על  מציאת עוד ועוד חוות פולי קפה מרחבי העולם, המנוהלות על ידי נשים.

מתי נולדה התשוקה שלך לקפה?

"כבר מגיל 16 אהבתי קפה. אני זוכרת את חווית הקפה הראשון שלי, בבית קפה שנחשב באותה תקופה כמוביל בתחומו. כבר אז הבנתי איזה טעם מיוחד, ואיזו חוויה חברתית יוצר הקפה. מבחינת אבולוציית הקפה בהחלט עברתי תהליך. היום, הרבה יותר מבעבר, חשוב לי לשתות קפה מפולים טריים.

איך נראה היומיום שלך?

"כמנהלת מיזם Beanz café אני מתעסקת במגוון רחב של נושאים: היום שלי יכול להתחיל בפגישה עם הצוות שלי בה נדבר על היעדים החודשים, ניתוחי דאטה להוצאת תובנות עסקיות ורעיונות לשיפור חווית השירות, להמשיך בפגישות עם משרד הפרסום או ישיבות תפעוליות בנוגע למכונת הקפה של Beanz  ולפיתוח הבא שלה, ולהסתיים בפגישות עם הטכנולוגים שלנו למציאת חוות קפה נוספות לנבחרת החוואים שלנו. אנחנו כל הזמן דואגים לחדש ללקוחות שלנו פולי קפה ממקומות שונים ולמצוא חוות בבעלות נשית. זה נושא שמאוד חשוב לי לקדם מתוך הבנה שהכסף שמגיע לחוות האלו הולך להשקעה בנושאי חינוך ועזרה למשפחה".

איך את שותה את הקפה שלך וכמה כוסות ביום?

"אני שותה שלוש כוסות קפה ביום. אני אוהבת מאוד את פולי הקפה שגדלים בחווה של מריה מקולומביה, ואני שותה אמריקנו עם מעט חלב שיבולת שועל".

ספרי על הישג יוצא דופן שלך מהשנה החולפת.

"בשנה החולפת  עקפנו את היעדים השנתיים המאתגרים שתכננו לשנה הזו - עוד לפני שבכלל ידענו מה זה קורונה. זה קרה בזכות הצוות המלא במוטיבציה, אמון הדדי והסתגלות מהירה לשינויים - למרות שחסרות לי מאוד שיחות המסדרון והקפה עם האנשים.

"בהיבט הצרכני, אנשים התחילו בסגר הראשון לעבוד מהבית, והבינו שהם לא רוצים להתפשר על הקפה שלהם. הצלחנו במיזם להתאים את עצמנו מאוד מהר לרוח התקופה, גם מבחינת הקריאייטיב וסוג ההצעה ללקוח, דרך השירות בזמינות מלאה, ועד האקססוריז המפנקים לבית. הכול קרה השנה בקצב מהיר וביעילות כי התקופה גרמה לנו להתמקד בדברים החשובים".

מה מיוחד בתחום הקפה בארץ לעומת העולם?

"יש כאן סצנה מטורפת של צריכת קפה. הצרכן הישראלי שואף כל הזמן לשתות קפה יותר ויותר איכותי. ישראל היא אולי מדינה קטנה אבל מיישמת מהר את הטרנדים הכי חזקים שקורים בשווקים האמריקאים והאירופאים".

מה היה החלום שלך בתחום והאם הגשמת אותו?

"הצלחנו לבנות מותג נחשק. הלקוחות שלנו משתפים מדי יום בסטוריז את חווית הקפה הטרי שלהם מאז שעברו ל-Beanz. אני הצלחתי להביא את התשוקה שלי לתוך העשייה, ואני הכי נהנית כשהבנות שלי שולחות לי שוב ושוב תמונות מבתים של חברות שלהן וכותבות לי – 'אמא, גם לה יש Beanz'".

עם מי הכי היית רוצה לשבת לכוס קפה?

"עם גווינית' פלטרו. אני מתחברת מאוד לאורח החיים שלה ולדרך בה היא הפכה את ה- Well being שלה למותג שמגלגל מיליונים (GOOP) ומנגיש את עולמות אלו בדרך שונה מהמקובל".

מה צופן העתיד הקרוב לעולם הקפה בארץ?

"אחד הטרנדים הנמצאים בצמיחה בארצות הברית הוא ready to drink cold brew coffee - קפה בחליטה  קרה מוכן  לשתייה. זה צובר תאוצה גם באירופה ופה בארץ אנחנו רואים סנוניות של זה. לשמחתי זיהינו את הטרנד ואנחנו משיקים מוצר כזה ממש בקרוב. ישראל היא מדינה חמה, יש לנו 8-9 חודשים חמים, וזקוקים כאן לפתרון הזה".