בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

סיפור

הדיוקן

וכך הוא מתחיל: "לפעמים הוא היה מוציא את הדיוקן מתוך הקלסר שבו שמר את שירי נעוריו, מביט בו ארוכות, מתמוגג ונזכר. זה היה דיוקן של אבר מינו"

3תגובות

"הדיוקן נראה לא גמור, אבל כוחו של המכחול היה מדהים". נ. גוגול, "דיוקן" לפעמים הוא היה מוציא את הדיוקן מתוך הקלסר שבו שמר את שירי נעוריו, מביט בו ארוכות, מתמוגג ונזכר. זה היה דיוקן של אבר מינו, בגודל טבעי. הרישום נעשה בסגנון קלאסי, כאשר כל פרט זוכה לגימור כה מלוטש, שהשלם מתחיל לקרון בזוהר קסום של הרמוניה. ומשחק האור והצל נעשה בכזו מיומנות, שהצבע השחור מתחיל לעבור פתאום קשת שלמה של שינויי גוונים, שינויים מדומים כמובן: מוורוד־פנינה אוורירי, לוורוד מעט יותר מרוכז, של פטל מבשיל, אחר כך...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו