בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

מדוע התאהבתי בזבאלד

זבאלד מגלם את השיא והדקדאנס של הספרות המערב־אירופית, שכבר מיצתה את אפשרויותיה, ולא תגיע אל הפסגות של הגדוּלה שידעה בעבר

10תגובות

"סחרחורת" הוא ספרו הראשון של ויניפריד גיאורג זבאלד ובו ארבעה סיפורים־מסות, המבשרים את לידתו של הסופר הגדול שיהיה כאשר יכתוב את "המהגרים", "טבעות שבתאי", ו"אוסטרליץ". למראית עין, אין קשר בין ארבעת הסיפורים־מסות. אבל ניכר בהם חיש מהר חיבור גיאוגרפי מעניין, שכן הם מתרחשים בטריטוריה שלרגלי האלפים משני צדדיו של מעבר ברנר, ואולי אפשר לומר משני צדדיה של התרבות המערב־אירופית, זו המוארת בשמש של דרום־אירופה, בעיקר איטליה, וזו האפלה של צפון מערבה, בעיקר גרמניה. שניים מן הסיפורים מתרחשים...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו